Budapest fejlesztéséről a 150. születésnapon egy szó sem eshetett – írta Vitézy Dávid mai bejegyzésében, ezzel görbe tükröt tartva a fővárost vezető Karácsony Gergelynek. A közlekedési szakember úgy fogalmazott,
kedves dolog kitakarítani az aluljárókat (miért csak ilyenkor?), leszórni egy kis kaviccsal a Városháza parkolójának egy részét és végre átengedni az embereket az udvaron (régesrég kellett volna), és indítani egy bulivillamost pár napra.
Mindez azonban Vitézy szerint édeskevés, ennél többet viszont a jelenlegi főpolgármester nem tud felmutatni. „Ha eközben akár csak az említett Kisföldalattira vagy a Fogaskerekűre nézünk, akár az 1973-as évfordulóra vásárolt járművek 50 éves évfordulóját is ünnepelhetnénk” – írta Vitézy, aki szerint ezek cseréjére még csak bármiféle kilátás sincs a következő években.
Mint fogalmazott, Budapest 1973-ban volt százéves, a főváros egyesítésének százéves fennállásának évfordulójára pedig elkészült a Kisföldalatti teljes rekonstrukciója, Mexikói úti hosszabbítása, és megjöttek a máig szolgáló, új járművek.

„Elkészült az M2-es metró Déli pályaudvar és Deák Ferenc tér közötti szakasza és a felszíni átrendezések a Moszkva téren, a Batthyány téren. Meghosszabbították a H5 hév a Batthyány térig, és megépült a Margit hídtól föld alatt vezetett szakasza. Elkészült az új Déli pályaudvar utasforgalmi csarnoka, elkészült az új metrókapcsolat, aluljáró, továbbá befejeződött a Fogaskerekű teljes felújítása és megérkeztek a máig szolgáló járművek. Megérkeztek az első Ikarus 260-as és 280-as buszok a BKV állományába, százszámra cserélték a Budapestről az elmúlt években leköszönt, akkor teljesen korszerű új magyar buszokra a budapesti buszállományt. Ezen túl új felüljárók épültek a Csömöri úton, a Jászberényi úton, a Grassalkovich úton, nagy erőkkel zajlott az M3-as metró építése a Deák Ferenc tér és a Nagyvárad tér között, valamint átadták a forgalomnak a megújított Lánchidat és Váralagutat – sorolta Vitézy Dávid az ötven évvel ezelőtt megvalósult budapesti fejlesztéseket. Hozzátette, mindez csak a közlekedés, a megújult parkokról, új kórházakról, egyéb létesítményekről és persze a lakásépítésekről még nem is esett szó.