Kőkeményen beleszállt a Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke a DK-ba, jogi lépések következhetnek

A DK vádaskodásaiból lett elege az MTÜ-nek.

Forrás: Index2024. 06. 23. 13:53
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az elmúlt napokban komoly vita tört ki a Demokratikus Koalíció és a  Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) között. A DK úgy véli, a Budapest Influenszer Trip, amelyet az MTÜ szervezett, csupán a közpénzszórásról szólt. Guller Zoltán, az MTÜ elnöke az Index megkeresésére részletesen cáfolta a baloldali párt vádjait. 

– A DK-nál egészen egyszerűen nem értik azt, amit a turisztikai ügynökség csinál – kezdte mondandóját az MTÜ-elnök, majd úgy folytatta: Ezzel az influenszer-médiatrippel egy – a szakmában elfogadott és egyre népszerűbb – új marketingkampányt használtunk, mert elsődleges célunk a 25–40 éves korosztály megszólítása volt, akiket az eddigi kampányeszközeinkkel már nehezen értünk el. Minden korosztályt máshogyan tudunk motiválni – mutatott rá, hozzátéve: Akadnak olyanok, akiket az óriásplakátok vagy a televíziós reklámok győznek meg, de az utóbbi időben egyre több kutatás mutatja, hogy az influenszerpiacnak a 24–40 éves korosztály esetében a turizmusban meghatározó szerepe van.

Nem véletlen, hogy az amerikai nagykövet, David Pressman is influenszerekkel vacsorázik, és nem a Demokratikus Koalíció politikusaival

– szúrt oda a DK-nak az elnök.

 

A DK nem állít igazat, ennél a pontnál pedig jogi lépések következhetnek

A Demokratikus Koalíció azt hangoztatta, Orbán Ráhelnek is köze van az  influenszer-médiatriphez. Guller Zoltán a DK kijelentésére úgy reagált: – Ennél a pontnál mondjuk azt határozottan, hogy vonják vissza a minden alapot nélkülöző, hamis állításaikat. A májusi influenszer-médiatripet a Magyar Turisztikai Ügynökség szervezte azért, hogy népszerűsítse Budapestet. A világ legnagyobb tartalomgyártói ebben a pár napban több mint ezer Instagram-sztoriban, kilencszázbejegyzésben és kétszáznál is több TikTok-videóban osztották meg személyes élményeiket közösségükkel – sorolta.

 – A rendezvénynek köszönhetően így 150 országból csaknem 340 millió követőjük kaphatott képet Budapestről. Azt hiszem, ezek a számok minket igazolnak.

– hangoztatta az MTÜ elnöke, kiemelve: A szerződésben rögzített 477 szponzorált tartalmat túlteljesítve további 1500 organikus tartalmat osztottak még meg a meghívott tartalomgyártók itt-tartózkodásuk alatt.

Arra a felvetésre, hogy az elhangzottak ellenére az Instagramon több olyan poszt is olvasható volt, amikben megköszönték Orbán Ráhelnek a Budapesten töltött napokat, Guller leszögezte, a szóban forgó tartalomgyártók nem az MTÜ vendégei voltak, ők nem voltak részesei ennek az influenszertripnek.

A mi influenszereink semmit nem köszöntek meg miniszterelnök úr lányának, többek között ezért is állok értetlenül még a feltételezés előtt is. Hogy került volna Orbán Ráhel az influenszereknek szervezett eseményekre? Sehogy, hiszen nem is volt ott

– hangoztatta, hozzátéve: tudomása szerint Orbán Ráhel egy szolgáltató, aki a piacon dolgozik, és másokhoz hasonlóan neki is lehetnek meghívott vendégei. 

– Esetleg, ha a cikkek megjelenése előtt megkérdeztek volna minket is, ez gyorsan ki is derült volna. Ahhoz pedig, hogy ki, mikor és milyen eseményére kiket hív meg, az MTÜ elnökének nincs köze egyik szolgáltató esetében sem – magyarázta az MTÜ-elnök, hangot adva annak, hogy véleménye szerint

szomorú azt látni, hogy a részt vevő magyar tartalomgyártók közül sokan kritikát kaptak azért, mert elfogadták a meghívásunkat az eseményre.

 

Borítókép: Guller Zoltán (Fotó: MTI/Kovács Attila)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.