Nívós elismeréseket kapott az MKB

A jövőben az egyszerű, gyors, digitalizált, ügyfélbarát megoldásoknak kiemelt szerepe lehet a csoport privátbanki tevékenységében is.

Magyar Nemzet
2022. 05. 04. 11:58
MKB Bank Fotó: Bach Máté
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kiemelkedő eredményeket ért el az MKB Bank a nemzetközi, privátbanki és vagyonkezelési szolgáltatásokat minősítő Euromoney felmérésen – hívta fel a figyelmet szerdán a Magyar Bankholding tagbankja, amely 

április végén a legjobb öröklési tanácsadási szolgáltatásnak járó első díjjal gazdagodott, az összesített magyarországi mezőnyben pedig a harmadik legjobb privátbanki szolgáltatónak bizonyult.

Ezen felül az MKB Bank privátbanki szolgáltatásai második helyen végeztek a „Next Generation” és az adományozási tanácsadás, valamint harmadik helyen a befektetéskezelés, illetve az adatmenedzsment és adatbiztonság kategóriákban – jelezték. 

Az Euromoney felmérése régiónként és szolgáltatási területenként díjazza a privátbanki szolgáltatókat – világszerte több mint kétezer vezető magánbankár, befektetési menedzser és ügyfélkapcsolati menedzser megkérdezése alapján. A nívós elismeréseket Szabó Levente, a Magyar Bankholding és az MKB Bank egyedi kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese és Pleschinger Gyula, az MKB Private Banking vezetője vette át, akik szerint az elért eredmények pozitív visszajelzéssel szolgálnak arról, hogy jó úton haladnak a cél felé, miszerint a jövőben is a legmagasabb szintű kiszolgálást nyújthassák az ügyfeleknek. 

Ennek megalapozásaként a bank 2003-ban indította Private Banking üzletágát, 

mára a Magyar Bankholding-csoportnak rendkívül erős pozíciója van a privátbanki szegmensben: mintegy hatezer ügyfél ezermilliárd forintot meghaladó vagyonát kezeli. 

A tervek szerint a jövőben az egyszerű, gyors, digitalizált, ügyfélbarát megoldásoknak kiemelt szerepe lehet a csoport privátbanki tevékenységében is – közölte a társaság.

 

Borítókép: Az ügyfélkiszolgálás maximalizálása felé halad a bankholding tagja (Fotó: Bach Máté)

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.