Alig bíznak már a közoktatási rendszerben a genderőrület térhódítása miatt

Egy közvélemény-kutatás rámutatott, hogy nem kifizetődő az LMBTQ-mozgalom ideológiáit bevinni az iskolák osztálytermeibe – olvasható a V4NA nemzetközi hírügynökség cikkében.

Forrás: V4NA2022. 07. 17. 11:58
null
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Gallup felmérése szerint az amerikaiak mindössze 28 százaléka bízik teljesen a közoktatási rendszerben. Ez egy újabb negatív rekordot jelent a Biden-adminisztrációnak, pedig még a félidős választásokig sem jutott a kormány. 2014-ben volt a legalacsonyabb, 26 százalék volt a közoktatásba vetett bizalom, vagyis még az abszolút rekordot is kis híján megdöntötte Joe Biden és az általa vezetett belpolitika. A 2021-es drasztikus visszaesést jól mutatja, hogy 2020-ban még az amerikaiak 41 százaléka nyilatkozott úgy, hogy megbízik a rendszerben.

Fotó: Gallup

Még a demokrata szavazók egy része is ellenzi a közoktatás új, progresszív irányvonalát, erre enged következtetni az is, hogy egy év alatt 6 százalékkal csökkent a demokraták körében az oktatásba vetett bizalom. De a függetlenek körében is jelentősen visszaesés látható.

Fotó: Gallup

A lesújtó eredményekhez nagyban hozzájárult az is, hogy az Egyesült Államokban egyre szélesebb körben engedik be az LMBTQ ideológiáit. A „sokszínűség”, „erőszakmentesség” és „integráció” címszavak alatt országszerte megtalálhatók az iskolai könyvtárakban azok a kiadványok, amelyek a genderideológia különböző tanait hirdetik. Óriási felháborodást váltott ki például az az eset, amikor egy virginiai iskola könyvtárában előkerült egy példány a Gender Queer a Memoir című könyvből. A korábban számos díjat nyert könyv ugyanis – mint a nyilvánosságra került képekből kiderült – gyermekpornográfiát, és szexuális együttléteket is tartalmazott az érzékenyítő tartalmakon túl.

Fotó: Twitter

Később az is kiderült, hogy a könyv országszerte elérhető az iskolai könyvtárakban, így jutott egy Rhode Island-i anyuka kezébe is, aki a felháborodásától vezérelve közzétett számos kifogásolható képet a könyvből, emellett nyilvánosságra hozott egy levelezést is, amiben az iskola vezetése megvédte a kötetet, és annak tartalmát, illetve megtagadták, hogy a művet eltávolítsák az intézmény könyvtárából. A lapok között található képek szexualizáltságát jól bemutatja, hogy az Instagram és a Facebook algoritmusa nem sokkal a közzététel után eltávolította a képeket a közösségi irányelvek megsértése, azon belül is szexuális tartalmak és meztelenség miatt.

Fotó: Twitter

A szerző, aki maga is queer identitásúnak vallja magát, lehetőséget kapott arra a Washnigton Post online napilapnál, hogy a könyve védelmére kelljen. A véleménycikkében Kobabe azt írta, 

a queer gyermekeknek queer történetekre van szükségük.

Emellett kiemelte, hogy számára milyen kellemetlen volt hallgatni, hogy a könyvét szülők iskolai gyűléseken rágalmazták, és az interneten is rengeteg kritika érte a szerzeményét.

Az iskolákban tapasztalható ideológiai oktatásra jó példa, hogy általános iskolás gyermekeket, ötödik osztályos korig a szüleik tudta nélkül oktattak genderelméletre, transzneműségre, nemi identitásra és a társadalmi igazságosság normáira egy West Hartford-i általános iskolákban is. Miután számos információ és egy tanterv is nyilvánosságra került a Connecticut állam iskoláiban tartott érzékenyítő órákról, a tankerületben tanuló diákok szülei felették a kapcsolatot a Parents Defending Education (PDE) nevű nonprofit szervezettel, hogy kifejezhessék a kisgyermekeik oktatásával kapcsolatos aggodalmaikat. A PDE szervezet ellenezi társadalmi igazságosság és a kritikus fajelmélet tanítást az iskolákban, és segíti azon szülőket, akik fel akarnak lépni gyermekeik ideológiai érzékenyítésével szemben.

Az egyik szülő azzal kapcsolatban fejezte ki aggodalmát, hogy a negyedik osztályos gyermekének egy olyan kötelező olvasmányt kellett elolvasnia, ami egy transznemű fiúról szól.

Az Amikor Aidan fiútestvér lett című könyvben Aidanról, a főszereplőről mindenki azt gondolta, hogy lány, ezért a szülei lány nevet adtak neki, és lányos szobája lett és lány ruhákat adtak rá. Azonban Aidan rájött, hogy ő egy transznemű fiú, és a szüleivel közösen megváltoztatták az egész életét, hogy az identitásának megfelelően élhessen.

Míg egyes államokban a törvényhozók elutasítják, hogy az iskolásokat szexuális és nemi identitásokról tanítsák, addig vannak olyan államok, ahol kifejezetten támogatják. Scott Wiener kaliforniai szenátor nemrég azt javasolta, hogy a drag queen fellépők legyenek szerves részei a tanóráknak.

Scott Wiener egyébként 2020-ban olyan törvényjavaslatot is készített, amely megtiltotta volna, hogy az LMBTQ-mozgalomhoz tartozó fiatalokat felvegyék a szexuális bűnözők listájára. A törvényjavaslat, amely az SB 145 nevet viselte, mentességet biztosított volna azok számára, akiket ilyen bűncselekményekért ítéltek el, feltéve, hogy az elítélt személy legfeljebb tíz évvel idősebb a kiskorúnál, és a kiskorú több mint 14 éves.

A kaliforniai iskolákban is terjed az LMBTQ-mozgalmat támogató őrület. Az egyik intézményben például anális szexre és maszturbációra vonatkozó kérdésekre kellett válaszolniuk egy kérdőívben.

Egy másik oktatási intézményben pedig olyan dobozokat helyeztek ki az osztálytermekben, amelyek célja a nemi önkifejezés elősegítése. Ezekbe többek között szivárványszínű arcmaszkokat, könyveket és speciális szalagokat tettek, amelyek segítségével a diákok leragaszthatják például a mellüket.

A gyerekek könyveket is találnak ezekben a dobozokban, amelyek segítségével eligazodhatnak a szexuális identitások világában. Az egyik ilyen könyvben a szerző azt írja, hogy erőszakot kell alkalmazni azzal szemben, aki nem használja a mások által preferált névmásokat. „Ha az oktatás nem sikerül, és az emberek bunkók, akkor egyszerűen az arcukba vághatod ezt a könyvet. Ez a jövő, nincs időnk hülyeségekre” – írja a szerző.

Fotó: Twitter

Egy kaliforniai katolikus leánygimnáziumban pedig progresszív gender elmélettel érzékenyítették a diákokat egy a kulturális sokszínűséget bemutató vásáron. A diákoknak többek között a transzneműségről és az LMBTQ-életmódról szóló előadásokat kellett meghallgatniuk.

Aggódom, mert az iskola már jóval túlment azon, hogy csak befogadó legyen. Az ilyen ünnepségek zavart keltenek a lányainkban, akiket a természetes szexuális fejlődésüknek megfelelően szeretnénk nevelni. A programok továbbá ellentétesek voltak a katolikus hitünkkel

– panaszkodott az egyik szülő.

A progresszív tanárok a közösségi oldalakat is a genderőrület terjesztésére használják. Egy transznemű, nem bináris általános iskolai tanár egy TikTokra felkerült videóban azt mondta, hogy a háromévesek elég idősek ahhoz, hogy tanuljanak a nemi identitásról, a szexuális irányultságról és a névmásokról. A tanárnő bevallása szerint azon dolgozik, hogy újraalkossa az általános iskolai tananyagot a társadalmi igazságosságra fókuszálva, és leckéket készítsen az identitásról, a sokszínűségről, az egyenlőségről.

Sok iskolában már külön LMBTQ-klubok is működnek, ahol transzvesztiták népszerűsíthetik a genderideológiát. Nemrég például az egyik kaliforniai oktatási intézmény LMBTQ-klubja volt a házigazdája annak az eseménynek, amelyen úgynevezett drag művészeteket tanítottak a gyerekeknek. Az edukációs programot egy hetedik osztályos, 12 éves omniszexuális diák szervezte, aki másfél éve mondta el az iskola támogatásával a szüleinek, hogy megtalálta a valódi szexualitását. Az omniszexuálisok egyébként olyan személyek, akik majdnem minden szexualitású ember irányában képesek szexuális vonzalmat érezni. Az összejövetelre több drag queent is meghívtak, akik az önmegvalósításról beszéltek a diákoknak.

Borítókép: Drag queen a kiskorúakkal (Fotó: Twitter) 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.