Tárnok Zsolt nevét a Vulca és Vulca S modellekkel kapcsolatban ismerhette meg az ország, a fiatal magyar dizájner a Faralli & Mazzanti számára tervezte a szupersportkocsit.
A most F&M by Mazzanti Automobili néven futó cég azóta fődizájnerré nevezte ki Tárnokot, aki Luca Mazzantival közösen megtervezte a márka új szuperautóját.
Az újdonság a Mugello nevet kapta, gyártása már januárban elkezdődik az F&M új, pontederai üzemében. Évente maximum öt darab készül belőle. Az új üzemre azért volt szükség, mert a Faralli Restauri eredeti műhelyében egyre több restaurációs munkát végez a cég, ezért szükségessé vált a két tevékenység különválasztása.
A továbbiakban Walter Faralli vezeti tovább a családi vállalkozás restaurációs részlegét, míg Luca Mazzanti az F&M újautós projektjein dolgozik saját cégével, a frissen létrehozott Mazzanti Automobilival.
Az F&M Mugello bemutatásával egy időben mutatkozik be a cég új logója is. Technikai részleteket később hoznak nyilvánosságra.