Bemutatta második terepre szánt modelljét a Lamborghini, az LM002 után az Urustól jóval nagyobb sikert remél a gyártó. A szabadidő-autó egyelőre csak tanulmány, pozitív fogadtatás és a Volkswagen-konszern jóváhagyása után legkorábban 2016-ban kerülhet piacra.
Formailag nem hozott meglepetést az Urus, front része az Aventadorra emlékeztet, a kupésan húzott hátsó rész a BMW X6-ot idézi. Az autó 4,99 méter hosszú, 1,99 méter széles és 1,66 méter magas, 120 milliméterrel hosszabb, 16 milliméterrel szélesebb és 30 milliméterrel alacsonyabb az X6-nál.
A padlólemez ugyanaz, amelyre a Bentley EXP 9 F tanulmány is épült, ez kerül a következő Volkswagen Touareg, Porsche Cayenne és Audi Q7 alá is. Közös lehet az alkatrészek egy része is. Csak annyit tudni a motorról, hogy 600 lóerős és kategóriája legalacsonyabb szén-dioxid-kibocsátását kínálja, a szériaváltozatba valószínűleg V10-es és/vagy V8-as turbó kerül. Az erőt duplakuplungos váltó továbbítja mindkét tengelyre.
Kívül-belül sok karbonszálas anyagot használt a Lamborghini, az Urus súlypontja alacsonyra került, vezethetősége jobb a kategóriában megszokottnál. A felfüggesztés magassága állítható, hogy keményebb terepen se akadjon el az inkább aszfaltra tervezett SUV. Az utastér négyszemélyes, így a Lamborghini szerint családi autóként is használható az Urus.

Ezt mondta Orbán Viktor Gyurcsány lemondásáról és válásáról