A napokban az MNO is írt róla, hogy Király Gábor webshopot nyitott, ami logikus lépésnek tűnt, ugyanis a teljes sportsajtó szürke mackó alsójáról írt, nem csak ideahaza, külföldön is. A kínálatban a kapuskesztyűk, egyéb sportszerek mellett természetesen a „zászlóshajót”, a szürke színű melegítő alsót is lehetett kapni, 8000 forint volt darabja. Azért kell múlt időben írnunk róla, mert néhány nap alatt az összeset felvásárolták.
A Bors megkereste Horváth Nórát, a Király Gábor kapusiskola sajtóreferensét, aki közölte, csütörtökre minden mackó alsó elfogyott. Összesen 1000 darabot gyártottak belőle, és mivel ekkora volt az érdeklődés, a napokban újra elkezdik legyártatni, most már XXL-es méretben is kapható lesz a termék. Csak a melegítők eladásából 8 milliós bevételre tett szert a webshop.
A kapus marketingcsapata jó érzékkel április 1-jén dobta piacra a K1rály shop termékeit, de nem gondolták volna, hogy ekkora lesz a roham. A magyar kapus az Eb-k történetének legidősebb hálóőre, ráadásul jó teljesítményt is nyújtott eddig a tornán. Ennek, no meg extravagáns megjelenésének köszönhetően nem várt népszerűségre tett szert. A L'Équippe sportlap például odáig ment, hogy Király még akkor is példakép lesz, amikor Ronaldó már rég kimegy a divatból. Kanadai tévések az ő mackó alsójában vezettek sportműsort, de persze idehaza is elindult hódító útjára a melegítő.
A Menj Ma Mackóban Melózni Mozgalomhoz több ezren csatlakoztak. Egyetemi oktató vizsgáztatott a Király-viseletben, de Szombathelyen a banki alkalmazottak is ezt hordták a portugál meccs napján.