A kutatás célja, hogy a honlapok hiteles adatokkal tudják segíteni a hirdetők munkáját, a reklámtervezést és a honlap menedzsmenttel kapcsolatban megbízható adatokkal rendelkezzenek saját látogatóikról.
A harmadik éve ismétlődő honlap-látogatói életstílus-kutatás idei felmérésének sikere a látogatók együttműködésén, aktivitásán múlik, ezért a kutatók és a honlapok üzemeltetői arra kérnek minden látogatót, hogy válaszaikkal segítsék a honlap-látogatók életstílus jellemzőinek, média használati és fogyasztási szokásaink, továbbá demográfiai jellemzőinek megismerését.
A felmérésbe belépett honlapokon a látogatók a VLR 2003-as életstílus-kutatás reklámjait láthatják majd, amelyre rákattintva egy on-line kérdőívvel találkozhatnak. Klenovszki János szerint a látogatók válaszai nemcsak a honlapok üzemeltetőinek a munkáját segítik, hanem a különböző szociológiai és az internetes társadalmat érintő kutatásokat is megalapozzák.
– Célunk az, hogy az on-line kutatások segítségével bebizonyítsuk, hogy az internet mára meghatározó médiává vált. Ehhez persze az is szükséges, hogy az internetezők ne csak használják, de válaszaikkal segítsék a honlapok fejlesztőinek és üzemeltetőinek a munkáját és így aktívan formálják az internetes médiát – mondta Klenovszki János.
A kérdőív kitöltői a kutatás lezárulása egy ajándéksorsoláson vesznek részt, illetve megkapják a kutatás összefoglalóját, így a kutatás eredményeiről első kézből értesülnek.
Magyar Péter tanácsadója szerint százezrek halála, városok szétlövése egyfajta megtisztulás