Elemzői várakozásoknak megfelelő lett az Antenna Hungária (AH) 2000. évi eredménye. A társaság mérleg szerinti eredménye a 2000. évben 1,733 milliárd forint, ami 34,5 százalékkal magasabb az előző év 1,289 milliárdos adatánál. Az értékesítési bevételek 19,3 százalékkal növekedtek. A magyar számviteli szabályok szerint elkészített konszolidált, nem auditált eredménykimutatás alapján az AH az elmúlt évben 19,719 milliárd forint nettó értékesítési árbevételt ért el, szemben az 1999. évi 16,523 milliárd forinttal. Az adózás előtti eredmény tavaly 42,1 százalékkal, 2,149 milliárd forintra emelkedett.A vállalat költségeinek növekedési szintje mérsékelt maradt, az egyéb költségek között az AntennaMikro-szolgáltatás beindításával kapcsolatos beruházások, jogdíjak és marketingköltségek magas szintje érdemes említésre. A cég a várakozásoknak megfelelően növekszik, az esetleges privatizálásra felkészültnek tekinthető, a fő tulajdonosok azonban még nem határozták el, hogy milyen módon és kinek kívánják értékesíteni a többségi állami tulajdont. A lehetséges vevők ismertek, viszont konkrét döntés nem ismert a társaság szakmai befektetője ügyében.
A bombariadó kapcsán megszólalt Székesfehérvár polgármestere is