Értesüléseink szerint az M3-as autópálya teljes fizetőkapu-rendszere átkerül a schengeni határátkelőhelyekre és ott működtetik majd a létesítményeket. Helyükre olyan elektromos útdíjfizetési rendszer épül, várhatóan a jövő évtől, amely a megállást a járművezetők számára szükségtelenné teszi, ugyanakkor alkalmas lesz a sebességmérésre, az elhaladó gépjárművek adatainak rögzítésére és azok esetleges ellenőrzésére, így tehát pozitív változás remélhető a majdani üzemeltetésétől a forgalombiztonságban.Minderről a kormány is hamarosan tárgyalni fog, az erről szóló előterjesztés a Magyar Nemzet információi szerint most készül a közlekedési és vízügyi tárcánál.A fizetőkapuk „áttelepítését” az indokolja, hogy a létesítmények lelassítják a haladást, folyamatos fenntartásuk pedig sokba kerül.Az előzetes kalkulácók alapján a kapuk bontásának költsége kevesebb lesz, mint a későbbiekben a fenntartásuk. Információink szerint ez az új rendszer 300-320 millió forintos ráfordítással hozható létre.A fizetőkapuknál jelenleg csaknem 300 alkalmazott dolgozik, átcsoportosítás után hozzávetőleg 250 dolgozónak a jövőben is megélhetést kínálnak a fenntartók – tudtuk meg.
Soltész Miklós alaposan eligazította Mellár Tamást: ezért sem fognak önök bekerülni a következő parlamentbe