Kedvező harmadik negyedéves eredményeket közölt az Antenna Hungária (AH) Rt. A gyorsjelentés kiemeli, hogy a műsorszóró cég anyavállalati szinten kiugróan jól teljesített, üzleti eredménye meghaladta a 2,75 milliárd forintot, mérleg szerinti eredménye 1,3 milliárd forintot tett ki. Csoportszinten a mérleg szerinti veszteség 108 millió forint lett, ami a korábbi év hasonló időszakában elért szinthez képest 4,2 milliárd forintos javulásnak felelt meg, az értékesítés nettó árbevétele az idei év január–szeptember időszaka alatt 5 százalékkal 18,4 milliárd forintra nőtt. Az értékesítési bevételből a legnagyobb súllyal a műsorterjesztés 10,1 milliárd forinttal vette ki a részét, 4,22 milliárd forintnyi bevételt hozott a távközlési szolgáltatás, az AntennaMikro-tevékenység pedig 1,28 milliárdot.
Konszolidált szinten az üzleti tevékenység eredménye 640 millió forinttal csökkent, ami főként a VRAM Rt. konszolidációjából adódó tőkekonszolidációs különbözet leírásából adódik, maga az AH anyavállalati szinten 2,75 milliárd forint üzleti eredményt produkált.
Lendvai Ildikó leleplezte Magyar Pétert, kiderült a titok