AH: nőtt az anyavállalat nyeresége

2002. 11. 15. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kedvező harmadik negyedéves eredményeket közölt az Antenna Hungária (AH) Rt. A gyorsjelentés kiemeli, hogy a műsorszóró cég anyavállalati szinten kiugróan jól teljesített, üzleti eredménye meghaladta a 2,75 milliárd forintot, mérleg szerinti eredménye 1,3 milliárd forintot tett ki. Csoportszinten a mérleg szerinti veszteség 108 millió forint lett, ami a korábbi év hasonló időszakában elért szinthez képest 4,2 milliárd forintos javulásnak felelt meg, az értékesítés nettó árbevétele az idei év január–szeptember időszaka alatt 5 százalékkal 18,4 milliárd forintra nőtt. Az értékesítési bevételből a legnagyobb súllyal a műsorterjesztés 10,1 milliárd forinttal vette ki a részét, 4,22 milliárd forintnyi bevételt hozott a távközlési szolgáltatás, az AntennaMikro-tevékenység pedig 1,28 milliárdot.
Konszolidált szinten az üzleti tevékenység eredménye 640 millió forinttal csökkent, ami főként a VRAM Rt. konszolidációjából adódó tőkekonszolidációs különbözet leírásából adódik, maga az AH anyavállalati szinten 2,75 milliárd forint üzleti eredményt produkált.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.