A május 3-i márkanévváltozásnak megfelelően a napokban megnyíltak az első, mindeddig Westelként működő T-Mobile-üzletek, amelyek megújult külsővel fogadják az ügyfeleket. A legnagyobb hazai mobilszolgáltató, a T-Mobile harminckilenc saját és mintegy 250 partnerüzlete június 5-ig folyamatosan alakul át, magára öltve a nemzetközi márkára jellemző szín- és képi világot. A hálózat minden megújuló üzlete a kirakatokban elhelyezett információs felületként, készülékbemutatóként és dekorációként egyaránt szolgáló jellegzetes fénykeretekről már messziről felismerhető. Az üzlettérben letisztult felületek, a fehér, a fekete és ezüstszürke, illetve a márka karakteres magenta színe, a T-Mobile-világhoz igazodó képek összhangja teremt hangulatot. A legújabb szolgáltatások és készülékek a gyakorlatban is kipróbálhatók, az üzletben pedig az infotornyokon elektronikus formában vagy a szintén megújult kiadványokból lehet tájékozódni. Június elején az ország több pontján megnyíló kiemelt T-Mobile-mintaboltok újszerű berendezéssel lesznek ellátva.
A T-Mobile a világ egyik vezető mobilszolgáltatója, a csoport szolgáltatásait közvetlenül, a márkanevet szintén megváltoztató vállalatain keresztül hatvanmillióan használják. Közvetett érdekeltségein és leányvállalatain keresztül pedig több mint 90 millióan veszik igénybe.
A nemzetközi jelenlét, a kapcsolatrendszer előnyei a T-Mobile Magyarország ügyfeleire is vonatkoznak. A T-Mobile ügyfelei külföldön járva a csoporthoz tartozó és az azzal együttműködő partnerhálózatokon kedvezőbb díjakkal és azonos minőségben használhatják mobiltelefonjukat. A megbízhatóság és az egyszerűség jegyében piacvezetőként és a csoport tagjaként a T-Mobile Magyarország előfizetői számos különleges szolgáltatással és tartalommal találkozhatnak a jövőben. Az eddigi készülékválaszték egyedi, kizárólag a T-Mobile csoport számára kifejlesztett multimédiás mobiltelefonokkal bővül majd. Mivel a Westel márkanevet a T-Mobile váltja fel, így minden Westel-díjcsomag neve is megváltozik. Ennek megfelelően a Westel-díjcsomagok júniustól Partner néven vehetők igénybe – a díjcsomagok előfizetőit a változás érdemben nem érinti –, minden egyéb, a díjszabásban szereplő tarifacsomag neve azonban a márkaváltás után is változatlan marad. A Westel lojalitásprogramja Kapcsolat néven megmarad, s még ebben az évben jelentősen kibővül. A Domino márka – részben megújult megjelenéssel – továbbra is a piac kártyás szolgáltatása marad.
A T-Mobile Magyarország jelezte csatlakozási szándékát a FreeMove-hoz, a világ legnagyobb szövetségéhez, amelyet a T-Mobile International, az Orange, a Telefonica csoport és a TIM hozott létre. A szövetség célja, hogy ügyfelei számára a nemzetközi roaming terén kínált kedvezményekkel, összehangolt szolgáltatásokkal – például GPRS, MMS, UMTS, vállalati alkalmazásokkal –, közös készülékbeszerzéssel és szoros együttműködéssel világszerte egyszerű és előnyös mobilhasználatot biztosítson. A leányvállalatain és társult cégein keresztül a több mint kétszázharminc millió ügyfélnek szolgáltatást nyújtó FreeMove szövetség kezdetben az európai piacokra összpontosít.
Harckocsik lepik el Budapest belvárosát