A mobil ügyintézés irányába tett jelentős lépést Magyarországon a T-Mobile és az QBE Atlasz Biztosító az új szolgáltatás bevezetésével. A jövőben ugyanis a T-Mobile t-zones WAP-portálján keresztül – akár a gépkocsiban vagy tömegközlekedési eszközön az úti cél felé tartva – egyaránt kezdeményezhető a QBE Atlasz Biztosító Rt. egyes utasbiztosításainak megkötése. Az eddig megszokott űrlapok kitöltése helyett a hazánkban egyedülálló szolgáltatás az időmegtakarítás mellett jelentős könnyebbséget jelent.
A t-zones WAP-portál utasbiztosítás-felületén elegendő megadni a régiót (Európa vagy Európán kívüli utazás), kiválasztani a legmegfelelőbb díjazást, a biztosítás kezdetét és végét, valamint beírni a három legfontosabb adatot (név, útlevél száma, lakcím). A biztosítást – a biztosítási díjnak a havi számlával vagy m-com egyenleggel történő kiegyenlítése mellett – a T-Mobile köti meg. Ezt követően az előfizető sms-ben kap értesítést a tranzakció részleteiről és a fizetés lebonyolításáról, valamint a kötvény átvételi módjáról. A biztosítási kötvények az értesítő sms-ben megküldött kód ellenében – tizenöt napon belül – az utazás megkezdéséig vehetők át. Helyileg a legnagyobb magyarországi határátkelők IBUSZ-irodáiban, Ferihegy 2/B terminálján és Budapest belvárosában kaphatók meg a kötvények. Az IBUSZ-irodák listája a t-zones WAP-portálon bármikor megtekinthető. A T-Mobile ügyfelei a biztosítást havi előfizetéses ügyfélként a számlájukkal utólag, Domino kártyásként pedig előre feltölthető m-com egyenlegükkel fizethetik ki.
Százszázalékos ismertség. A GFK Hungária felmérései alapján Magyarországon a T-Mobile márka támogatott ismertsége már augusztusra megközelítette, alig fél évvel a piacvezető magyar mobilcég névváltását követően pedig november elejére elérte a száz százalékot. A megkérdezettek körében a spontán említés szintén nagyon magas. A T-Mobile Magyarország Rt. május óta kínál szolgáltatásokat közel négymillió előfizetője számára. A hazai piacon bevezetett újdonságok fogadtatása szintén kedvező, a Westel–T-Mobile márkaváltás nemzetközi összehasonlításban is sikeres. A mobilszolgáltató tíz évvel piacra lépését követően vette fel a két kontinensen jelenlevő T-Mobile márkanevet, az anyavállalathoz tartozó szolgáltatóknak 103 millió előfizetőjük van.