A Magyar Sertéstartók Szövetségének elnöke, Sákán Antal szerint a reklám a jelenlegi kormány internacionalista piacpolitikájának jelképe is lehetne. A Magyar Gazdák és Fogyasztók Önvédelmi Mozgalmának elnöke, Hanó Miklós szerint a hirdetés azt sugallja, hogy Magyarországon már nem lehet különbséget tenni az emberi, valamint az állati fogyasztásra szánt élelmiszerek között. A reklámot készítő TBWA Budapest reklámügynökség – akárcsak a Whiskast forgalmazó Master Foods Hungary Bt. – sajnálatát fejezte ki a történtek miatt, és többé nem használja a hirdetést. A Magyar Reklámszövetség a közeljövőben etikai vizsgálatot folytat a reklám kapcsán. A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium sajtóosztálya lapunk megkeresésére azt közölte, hogy a tárca „szakmailag nem érzi magát illetékesnek”, ezért nem kíván állást foglalni a Whiskas-reklám ügyében.
Bővebben a 4. oldalon

Jó hírek érkeztek Parajdról: a vendégeket hamarosan a megszokott élmény várja