Építenék az M6-os autópályát (Érd és Dunaújváros között), de azért akadnak gondok. Megfordult a trend az építőiparban, immár Nyugat-Európából jönnek munkavállalók hazánkba, holott megelőzően ez másképpen volt, a mi embereink jártak kifele – a dolog állítólag a német építőipari recesszióval magyarázható. Ez nagyon érdekes. Német melósok építik a magyar autópályát. Eldobom a fogsoromat.
Az egészben csak az a baj, hogy a német–osztrák fővállalkozók igyekeznek leszorítani az árakat, mindenféle hiányosságra hivatkozva. Vagyis így sem jövünk jól ki a dologból. Bukunk. Arra érdemes emberek úgy foglaltak állást, hogy ha az állam kivonul az autópálya-építésből, az a hazai építőipar csődjét jelenti. Be lehet rá venni a dilibogyót. Én ezt az egészet már igazából nem értem. Összesen csak anynyi a biztos, hogy mi, kétkezi emberek bukunk, tőlünk veszik el, amit még el lehet venni – hozzáteszem, a fővállalkozók jövő március végéig nem tudják a forgalomnak átadni a sztrádát. Mondom, építenék az M6-os autópályát, de annyi gödör, kátyú van arra, hogy elakadt ott az ökörfogat is.
Száz alkalmazottból tizenöt magyar Magyarországon. Ahol munkanélküliség van. Ki itt a hülye, emberek? Talán a gödör vagy a kátyú…?
Lapunk értesülései szerint a fővállalkozók jövő év márciusig nem tudják a forgalomnak átadni a pályát, hibbantakkal vannak körülvéve – csak tippelni lehet, ki az.
A koncessziós pályázatot a Nemzeti Autópálya Rt. készíti elő a gazdasági és közlekedési tárca megbízásából. A többi stimmel.

Fürdési tilalmat vezettek be egy népszerű balatoni strandon