Reklámértékesítéseinél a Magyar Televízió (MTV) a 18–59 éves korosztályt célozza meg – mondta lapunknak Fischer András, a köztévé üzleti és termékfejlesztési igazgatóságának vezetője. Szerinte az MTV ma még nem vállalja, hogy a fiatalokhoz reklámot juttat el. – A 18 év alattiakat jelenlegi műsorainkkal nem tudjuk megérinteni, mert kevés olyan műsorkészítőnk van, „aki ért a gyermekek nyelvén” – magyarázta. Kifejtette: a 4–17 éves korosztálynak mégis olyan néznivalót kínálnának, amely olyan mennyiségben érné majd el őket, hogy a nekik szóló műsorsávokat is értékesíthessék. Az igazgató szerint az 59 éven felüliek figyelmére nem tartanak igényt a hirdetők. – Az MTV ezért nem tehet mást: követi a nemzetközi tendenciát, úgy oldva meg a problémát, hogy például egy szórakoztató műsorban megpróbálja a hirdetők számára fontos célcsoportokból a legtöbbet elérni – mondta Fischer. Az általa vezetett igazgatóságon 58 fő dolgozik. Kérdésünkre, hogy mi indokolja ezt a létszámot, azt válaszolta: ma ennyi emberre van szükség a terület összetett feladatainak ellátására. Az igazgatóság által lefedett funkciókat a korábbiakhoz képest egyharmaddal kevesebb alkalmazott látja el.

Brutális képek a helyszínről: esetkocsi vitte kórházba a közútkezelőbe fékezés nélkül becsapódó sofőrt