Feljövőben a Subaru
A tavaly meghirdetett Subaru-reneszánsz eredményei máris megmutatkoztak, hiszen az összkerékhajtás specialistájának számító japán márka Magyarországon az első negyedévben 1500 százalékkal növelte értékesítését 2004 első negyedévéhez képest. A Subaru az első három hónapban összesen 85 darab autót adott el a prémiumkategóriában. A további térnyerés esélyét teremti meg az is, hogy Európa nemrégiben megnyílt legnagyobb autóplazájában is forgalmaznak Subarukat. Az észak-budai Csiki-Bege kereskedés öt szintjének összesen 18 ezer négyzetméterén a Subaruk mellett további autó- (Fiat, Lancia) és motormárkák (KTM, Ducati, Bombardier és Aprilia) termékeit forgalmazzák.
A GM Hungary adománya
A General Motors Hungary 14 darab 1,4 literes benzinmotort, illetve huszonnégy sebességváltót adományozott a Budapesti Műszaki Egyetemnek, illetve 12 szakközépiskolának. A motorok és sebességváltók a szakszerű gyakorlati oktatást szolgálják majd – részben az egyetemi mérnökképzésben, részben pedig olyan szakközépiskolákban, ahonnan a jövő szervizes szakemberei kerülnek ki. A General Motors Hungary nevében Wolf Károly elmondta: ezekből a motorokból mintegy 110 ezer található a magyar utakon futó Opelekben. Más magyar vonatkozása is van a motoroknak: vala-mennyi a szentgotthárdi Opel-gyárban készült.

Fürdési tilalmat vezettek be egy népszerű balatoni strandon