A bajorok látható sikerrel csinosították-finomították a hetes sok polémiát okozó formanyelvét: lendületesebb vonalú fényszórótestek és BMW-vesék, szűkebbre húzott hátsó szoknya sportosan kilógó kerekekkel (a 14 milliméterrel szélesebb hátsó nyomtávnak is köszönhetően), és egy hirtelen harmonikussá és egységessé varázsolt hátrész. Az utastérben és a műszerfalon következetesen mit sem változtattak, a még igényesebb anyagfelhasználás mellett azonban valamelyest átláthatóbb az iDrive eddig komplikált menüje. Két új gombot helyeztek el a CD-betöltőnyílás alatt, amellyel a rádiót AM-ről FM-re válthatjuk, vagy meghatározhatjuk a fedélzeti hi-fi üzemmódját (rádió, MP3-at is játszó CD vagy digitális adást is fogó tévé).
Ahogy a Bajor Motorgyárakhoz illik, az erőforrások átfésülése továbbra is biztosítja azok helyét a világ élvonalában. Itt is bemutatkozik az új 258 lóerős, háromliteres, soros hathengeres, benzines 730i, dízel párja a már ismert, de tovább erősített 730d (231 LE/520 Nm). Eddig minden második hetes a 4,4 literes, benzines V8-assal kelt el, amely ezentúl 4,8 literes és a 750i (367 LE/490 Nm) névre hallgat, a kisebbik nyolchengeres 735i-t pedig a kereken négyliteres 740i (306 LE/390 Nm) váltja. Lóerőben középmezőnyös (300 LE), nyomatékban (700 Nm) azonban toronymagasan első a 745d V8-as biturbó dízele. A V12-es 760i (445 LE/600 Nm) változatlan formában folytatja pályafutását.
A kategóriában egyedüliként a hetes rendelhető három különféle futóművel, és a spanyolországi bemutatón a normál és a sportos mellett a középutas kompromiszszumot képviselő Adaptive Drive-os 750i-ket terelgetve nem szabadulhatunk a gondolattól, hogy az autóipar manapság kevés magasabb szintű terméket képes felmutatni. A ráncfelvarrott heteseket hamarosan a magyar vásárlók is megismerhetik, mert az első darabok már április végén, azaz a napokban megérkeznek a márkakereskedésekbe.

Tragédia Szekszárdon: holtan találták meg az eltűnt nyugdíjast