A vagyonügynökség kommunikációs osztálya a hét végén úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a privatizációs tanácsadónak kijelölt Credit Suisse First Boston már megfogalmazta javaslatait a társaság 75 százalékos plusz egy szavazatnyi részvénycsomagjának értékesítésére. Az értékesítési stratégiát a tanácsadó cég azonban úgy dolgozta ki, hogy még az sem eldöntött, milyen létesítmények és földterületek tartoznak hazánk legnagyobb nemzetközi repülőteréhez. Ennek tisztázására az Országgyűlésnek először el kell fogadnia a légi közlekedésről szóló törvény módosítását.
Közép- és hosszú távon behozhatatlan lemaradást okoz Magyarország számára az elhibázott rövid távú stratégia – nyilatkozta lapunknak Horváth Gábor, a Lufthansa közép- és kelet-európai értékesítési igazgatója, aki arra hívta fel a figyelmet, hogy jelenleg sem a hagyományos légitársaságok, sem pedig a fapados cégek nincsenek megelégedve magyarországi helyzetükkel.
Részletek a 13. oldalon
Pottyondy kénytelen-kelletlen reagált az Ukrajnában agyonvert magyar halálára, egyből Orbánt kezdte szapulni
