Logóváltás és márkafrissítés a K&H-nál

2005. 05. 27. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Június elsején új logó és szlogen jeleníti meg a K&H márkát. Ugyanezen a napon ugyanezt a logót kapja a nevet is cserélő Argosz Biztosító, amelyet ekkortól K&H Általános Biztosítónak hívnak. A döntés hátterében az áll, hogy a többségi tulajdonos a belga KBC-csoport által használt logót és márkát „egységesíteni” szeretné. Ez határozta meg a K&H-nál végbemenő logóváltást és márka-újrapozicionálást is. A KBC közvetlen tulajdonában lévő cégek (K&H Bank, K&H Életbiztosító, Argosz Biztosító) közül Magyarországon a K&H lett a kiválasztott márka, amelyet egy ebben az évben készített kutatás szerint a lakosság közel kilencven százaléka ismer. A márkaernyő alá kerül a KBC többségi tulajdonában álló Argosz Biztosító, amely a stratégiának megfelelően nevet és logót is vált egy időben. Az így létrejött K&H Általános Biztosító tulajdonosi szerkezete ugyanakkor nem változik, mivel a K&H Bankcsoport továbbra sem szerez érdekeltséget benne.

*****
Gyorshitel. A K&H Bank egy évvel ezelőtt vezette be a vállalkozói gyorshitelrendszert, amellyel az ügyfél a döntést akár három napon belül megkaphatja. Május közepétől a bank a bankcsoporti összes tartozás és a hiteligénylés együttes összegét az eddigi húszmillió forintról felemelte ötvenmillióra.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.