Június elsején új logó és szlogen jeleníti meg a K&H márkát. Ugyanezen a napon ugyanezt a logót kapja a nevet is cserélő Argosz Biztosító, amelyet ekkortól K&H Általános Biztosítónak hívnak. A döntés hátterében az áll, hogy a többségi tulajdonos a belga KBC-csoport által használt logót és márkát „egységesíteni” szeretné. Ez határozta meg a K&H-nál végbemenő logóváltást és márka-újrapozicionálást is. A KBC közvetlen tulajdonában lévő cégek (K&H Bank, K&H Életbiztosító, Argosz Biztosító) közül Magyarországon a K&H lett a kiválasztott márka, amelyet egy ebben az évben készített kutatás szerint a lakosság közel kilencven százaléka ismer. A márkaernyő alá kerül a KBC többségi tulajdonában álló Argosz Biztosító, amely a stratégiának megfelelően nevet és logót is vált egy időben. Az így létrejött K&H Általános Biztosító tulajdonosi szerkezete ugyanakkor nem változik, mivel a K&H Bankcsoport továbbra sem szerez érdekeltséget benne.
*****
Gyorshitel. A K&H Bank egy évvel ezelőtt vezette be a vállalkozói gyorshitelrendszert, amellyel az ügyfél a döntést akár három napon belül megkaphatja. Május közepétől a bank a bankcsoporti összes tartozás és a hiteligénylés együttes összegét az eddigi húszmillió forintról felemelte ötvenmillióra.
Sasvári Sándor megrázó vallomása: így tették tönkre a családját