Oroszországot, Magyarországot és Lengyelországot nevezte a Wal-Mart következő lehetséges terjeszkedési területének a Financial Timesnak adott interjújában Lee Scott, a cég elnök-vezérigazgatója, aki szerint nem számít, melyik országban nyitnak először üzletet, mert mindegyik azonos fontossággal bír a cég számára – írta a FigyelőNet. A Wal-Mart terjeszkedéséről szóló hírek másfél évvel ezelőtt jelentek meg, amikor az óriás Global Sourcing Kft. néven leányvállalatot alapított hazánkban. 2005 januárjában pedig több forrásból is megerősítették, hogy a vállalat saját áruházak nyitására készül. A Wal-Mart szakértők szerint a piacon nem önálló hálózat építésével, hanem akvizícióval jelenne meg, és a célpont nagy valószínűséggel a Cora, azaz a Magyar Hipermarket Kft. üzlethálózata lenne.
Lidl és az intenzitás. Tavaly a hazai kiskereskedelem legfontosabb eseménye a Lidl magyarországi diszkontpiacra való belépése volt. A hard diszkont kategóriába tartozó üzletlánc egységeit jellemzően az országos átlagnál alacsonyabb vásárlóerejű kis településeken nyitotta meg.

Felismeri ezeket a retró reklámszlogeneket? A legtöbben csak tippelnek!