Hazánkba igyekszik a Wal-Mart

Munkatársunktól
2005. 06. 27. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Oroszországot, Magyarországot és Lengyelországot nevezte a Wal-Mart következő lehetséges terjeszkedési területének a Financial Timesnak adott interjújában Lee Scott, a cég elnök-vezérigazgatója, aki szerint nem számít, melyik országban nyitnak először üzletet, mert mindegyik azonos fontossággal bír a cég számára – írta a FigyelőNet. A Wal-Mart terjeszkedéséről szóló hírek másfél évvel ezelőtt jelentek meg, amikor az óriás Global Sourcing Kft. néven leányvállalatot alapított hazánkban. 2005 januárjában pedig több forrásból is megerősítették, hogy a vállalat saját áruházak nyitására készül. A Wal-Mart szakértők szerint a piacon nem önálló hálózat építésével, hanem akvizícióval jelenne meg, és a célpont nagy valószínűséggel a Cora, azaz a Magyar Hipermarket Kft. üzlethálózata lenne.

Lidl és az intenzitás. Tavaly a hazai kiskereskedelem legfontosabb eseménye a Lidl magyarországi diszkontpiacra való belépése volt. A hard diszkont kategóriába tartozó üzletlánc egységeit jellemzően az országos átlagnál alacsonyabb vásárlóerejű kis településeken nyitotta meg.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.