Új erőre kaphat a magyar ásványvízpiac legrégebbi szereplője, a Mohai Ágnes ásványvíz. A terméket gyártó cég korábban a Karsai Holding Rt. tulajdonában volt, tavaly 113 millió forint árbevétel mellett 20 millió forint veszteséget termelt. Az Universal Foods Kft. e hónap elején vásárolta meg a Mohai Ágnes Kft.-t. A kapcsolat nem szakadt meg teljesen a régi és az új tulajdonos között, mivel esély van arra, hogy a palackok beszállítását a Karsai Holding Rt. lássa el.
Temesvári Kornél, az Universal Foods Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: évi 40 millió palack ásványvíz előállítását tervezik. Az egész magyar piacot szeretnék lefedni a nagy hagyományokkal bíró ásványvízzel, és elgondolkodnak a határon túli terjeszkedésen is, elsősorban a magyarlakta területeken. Fórián Zoltán, az Agrár Európa Tanácsadó Kft. üzletágvezetője szerint a Mohai Ágnes ásványvíznek biztos helye van a hazai piacon, ahol pillanatnyilag mintegy 40 szereplő van jelen. Magyarországon évente 640 millió liter ásványvíz talál gazdára és ez a szám még növekedni fog. Ezt támasztja alá, hogy míg a kilencvenes évek elején évi három liter volt a fejenkénti fogyasztás, napjainban már 60 liternél tartunk, ami 85 literig is emelkedhet a következő években.
Állítólag Sinner sérült, de nem ő, hanem Djokovics szenvedett és bukott nagyot
