Csaknem három hétig nem lehetett külföldön vásárolni a több hazai bank által kibocsátott Maestro-bankkártyával a MasterCard kártyatársaság technikai gondjai miatt. A hitelkártyák az adott időszakban csak automatás készpénzfelvételre voltak alkalmasak.
A K&H Bank illetékesétől megtudtuk: azok a K&H Maestro, K&H MaestroTrambulin kártyával rendelkező ügyfelek, akik június 22. és július 12. között kényszerültek készpénzfelvételre külföldön, reklamációjukkal a bank TeleCenterénél jelentkezhetnek a
06-1-3000-000-s telefonszámon. Az ügy kivizsgálása után a bank visszatéríti a tranzakció díját.
A külföldre utazóknak azt tanácsolják: mindkét társaságtól (Visa, MasterCard) tartsanak maguknál bankkártyát, mert ez nem- csak az esetleg előforduló hibás működés miatt tanácsos, hanem mert ha az ügyfél csak Visa-kártyával rendelkezik (amely dollárelszámolású), és euróban vásárol, akkor az árfolyam-különbözetet is a számlájára terhelik. Célszerű, ha az utazó rendelkezik elektronikus és dombornyomott kártyával is.
Ódákat zengenek a brazil támadó debütálása után, hoppon maradhat az ex-Fradi-edző fia
