Jó, jó, bizonyára logikátlanság a logoszt számon kérni épp egy pezsgőreklámon, elvégre az alkoholt arra találták ki, hogy átemeljen egy racionalitástól, villanyszámlásoktól, kereskedelmi televízióktól és parlamenti közvetítésektől mentes világba, aminek az egyetlen veszélye, hogy könnyen ott ragad az ember, és akkor – ejnye, ejnye – soha többé nem foglalkozik majd a racionalitással, a villanyszámlással, a kereskedelmi televíziókkal és a parlamenti közvetítésekkel, cserébe viszont szétmegy a mája; és elég gyanús, hogy ebben az országban elég sokan döntenek úgy, hogy még így is megéri.
Könnyen lehet, hogy mindezt végiggondolták a Hungaria extra dry földtől jócskán elemelkedett piárosai, amikor arra a következtetésre jutottak, hogy az „Élet kék”.
Ezzel a mondattal, azonkívül, hogy nincs értelme, önmagában nem lenne baj, mire elfogy az ily módon reklámozott termék, már úgyis tökmindegy, hogy milyen színű az a rohadt vagy épp édes élet. A reklám egészével van baj.
Balról belóg egy homokos tengerpart a sohase ilyen kék tengerrel, és a költői kérdéssel, hogy „miért kék a tenger?”. (A filozofikus részegségi fok, három-öt pohár után.) Jobb oldalon, valahol a pezsgősüveg fölött ott lebeg a válasz: „mert az élet kék”. (A világmegváltó részegségi fok, öt-tíz pohár után). Alább, az üveg alatt a megerősítés: „Hungaria. Az élet kék.” (A teljes agyhalál, a motorikus funkciók zavara, üvöltözés és motyogás, tízéves sérelmek felemlegetése, továbbá az élet már tényleg kék.)
Ezt az egész hirdetést feldolgozni így egyben viszont több üveg extra dry után sem lehet. Mert totális hülyeség.
Ja, és mindez egy bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal és többes szám első személyben íródott tanácsokkal teli okosmagazin hátlapján található. Hiába, úgy tűnik, néha ki kell szállni a fitneszből.
Korábbi csapatát kiütötte a bombaigazolás, a Chelsea az első döntős a klub-vb-n
