Marihuánás cigarettát szívó fiatal lány szerepelt a Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (K&H) egyik Sziget Fesztiválhoz kapcsolódó hirdetésén. A reklámplakáton a kábítószert fogyasztó lány mellett egy lila hajú fiatalember is látható volt, alatta pedig a felirat így hangzott: „Hófehérke, ne harapj a mérgezett almába! Dönts okosan!”
A bank kommunikációs igazgatóságán elmondták, a Sziget Fesztiválhoz kapcsolódó reklámkampányuk az „okos döntést dolgozza föl, de kifejezetten a szigeti szórakozás élmény- és érzésvilágához kötődve”.
Az említett hirdetés célja az volt, hogy fölhívja a fiatalok figyelmét a felelős magatartásra a fesztivál idején, és ehhez egy „erőteljes vizuális megvalósítást” használt. A Kereskedelmi és Hitelbank Rt. illetékesei kiemelték, mivel fölvetődött, hogy a reklám nem felel meg az előírásoknak, ezért a „helyzet tisztázásának érdekében” augusztus 4-én visszavonták annak közzétételét.
Takács Gábor, a Sziget Kft. ügyvezető igazgatója lapunknak elmondta: az előzetes megállapodás szerint a hirdetést megjelentetése előtt a banknak egyeztetnie kellett volna velük, de csupán a logó szövegét („K&H, a Sziget bankja”) ismertették velük. Az ügyvezető igazgató hozzátette, a reklám – bár nyilvánvalóan drogprevenciós céllal készült – nem sikerült túl szerencsésre.
Óriási bajban a baloldali pártok, mindent elkövetnek, hogy átverjék a választókat