A K&H visszavonta a provokatív reklámot

2005. 08. 07. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Marihuánás cigarettát szívó fiatal lány szerepelt a Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (K&H) egyik Sziget Fesztiválhoz kapcsolódó hirdetésén. A reklámplakáton a kábítószert fogyasztó lány mellett egy lila hajú fiatalember is látható volt, alatta pedig a felirat így hangzott: „Hófehérke, ne harapj a mérgezett almába! Dönts okosan!”
A bank kommunikációs igazgatóságán elmondták, a Sziget Fesztiválhoz kapcsolódó reklámkampányuk az „okos döntést dolgozza föl, de kifejezetten a szigeti szórakozás élmény- és érzésvilágához kötődve”.
Az említett hirdetés célja az volt, hogy fölhívja a fiatalok figyelmét a felelős magatartásra a fesztivál idején, és ehhez egy „erőteljes vizuális megvalósítást” használt. A Kereskedelmi és Hitelbank Rt. illetékesei kiemelték, mivel fölvetődött, hogy a reklám nem felel meg az előírásoknak, ezért a „helyzet tisztázásának érdekében” augusztus 4-én visszavonták annak közzétételét.
Takács Gábor, a Sziget Kft. ügyvezető igazgatója lapunknak elmondta: az előzetes megállapodás szerint a hirdetést megjelentetése előtt a banknak egyeztetnie kellett volna velük, de csupán a logó szövegét („K&H, a Sziget bankja”) ismertették velük. Az ügyvezető igazgató hozzátette, a reklám – bár nyilvánvalóan drogprevenciós céllal készült – nem sikerült túl szerencsésre.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.