Tűz szombaton keletkezett az 59-es buszjáraton, ám július végén két jármű is felgyulladt. Az utóbbi néhány évben egyébként több tucatszor égett ki BKV-autóbusz, főképp az Ikarus 412-es járműtípusból. A BKV vezetése korábban többször ellenőrzést rendelt el, beperelte a gyártó céget. A trolibuszok esetében sem először rázza meg a sofőrt az áram. A fővárosi önkormányzat tulajdonában lévő BKV-nak ígéretei ellenére eddig nem sikerült biztonságossá alakítani a járműveit. A napokban átadott Batthyány téri metróállomásról a BKV azt tudatta: az esőzés miatt befolyó víz „olyan helyen jelent meg, ahol az 1972-es átadás óta soha nem volt beázás”. Kupper András, a Fidesz fővárosi frakcióvezetője tegnap kijelentette: nem múlik el nap, hogy ne lenne tűz, meghibásodás, baleset a BKV járatain. Ijesztő és felháborító, hogy balesetveszélyessé váltak a BKV járművei, miközben a jegyárak az egeket ostromolják. – A főpolgármester még most sem akar tudomást venni a közlekedési társaság katasztrofális helyzetéről – állította Kupper, aki szerint Demszky Gábor azért nem ismeri el a járművek baleset-veszélyességét, mert akkor felelősséget is kellene vállalnia. Zsinka László, a MIÉP fővárosi frakcióvezetője azt várná el a főváros és a BKV vezetésétől, hogy ne hazudozzanak tovább, s vonják le a megfelelő személyi következtetéseket.
Újabb osztrák útzár lehetetleníti el a magyar ingázókat