Hajnal a MeH-ből az MSZP-hez ment

2005. 09. 07. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hajnal Zsolt, az állami közpénzekből százmilliós megbízáshoz jutó Leo Burnett nevű reklámcég volt igazgatója az MSZP mostani kampánya vizuális megjelenésének a felelőse. A szocialisták honlapjáról is kiderül, hogy Hajnal – akinek korábbi munkahelye, a Leo Burnett több nagy értékű megbízást kapott a Miniszterelnöki Hivataltól (MeH) – a szocialisták országos kampánystábjában vállalt szerepet. Mint arról beszámoltunk, az Európa-terv népszerűsítésére és kommunikációs tanácsadásra 750 millió forintért szerződő kormány közeli Leo Burnett Kft.-t a MeH korábban tárgyalásos eljáráson választotta ki. A bírálóbizottság elnöke a kancellária akkori helyettes államtitkára, Braun Róbert volt, akit a napokban neveztek ki az Operaház sajtófőnökének.
Az MSZP kampányának vizuális megjelenítése Hajnal Zsolt vezetésével nemrég kezdődött el, már országszerte láthatók a kormánypárt óriásplakátjai. A bátorság, biztonság és igazságosság jelszavakkal indított korai kampányt Hiller István pártelnök jelentette be az MSZP őszi politikai szezonnyitóján, ám megyei szinten már tájékoztatták erről a szocialisták helyi vezetőit. Az MSZP Magyarországon még soha meg nem jelenített plakátokról és színvilágról beszél. Gyurcsány Ferenc miniszterelnök szerint az egész nem más, mint identitáskampány.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.