Hajnal Zsolt, az állami közpénzekből százmilliós megbízáshoz jutó Leo Burnett nevű reklámcég volt igazgatója az MSZP mostani kampánya vizuális megjelenésének a felelőse. A szocialisták honlapjáról is kiderül, hogy Hajnal – akinek korábbi munkahelye, a Leo Burnett több nagy értékű megbízást kapott a Miniszterelnöki Hivataltól (MeH) – a szocialisták országos kampánystábjában vállalt szerepet. Mint arról beszámoltunk, az Európa-terv népszerűsítésére és kommunikációs tanácsadásra 750 millió forintért szerződő kormány közeli Leo Burnett Kft.-t a MeH korábban tárgyalásos eljáráson választotta ki. A bírálóbizottság elnöke a kancellária akkori helyettes államtitkára, Braun Róbert volt, akit a napokban neveztek ki az Operaház sajtófőnökének.
Az MSZP kampányának vizuális megjelenítése Hajnal Zsolt vezetésével nemrég kezdődött el, már országszerte láthatók a kormánypárt óriásplakátjai. A bátorság, biztonság és igazságosság jelszavakkal indított korai kampányt Hiller István pártelnök jelentette be az MSZP őszi politikai szezonnyitóján, ám megyei szinten már tájékoztatták erről a szocialisták helyi vezetőit. Az MSZP Magyarországon még soha meg nem jelenített plakátokról és színvilágról beszél. Gyurcsány Ferenc miniszterelnök szerint az egész nem más, mint identitáskampány.
Már csak azért sem vonul vissza Novak Djokovics, ráhajt a 25. GS-trófeára















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!