Elsősorban azzal érvelnek a bírálók, hogy nyolc hónappal a választások előtt a kabinetnek, de a nagyobbik kormánypártnak is az ország irányításával kellene foglalkoznia. Meghatározó szocialista politikusok szerint inkább az emberek számára kedvező adójogszabály-módosítások, illetve az üzemanyag jövedéki adója mérséklésének az előkészítésével és kidolgozásával kellene foglalkoznia a pártnak, nem pedig a választók identitásának építésével.
Ez utóbbinak a hasznosságával szemben egyébként többen is kételyeiket fogalmazták meg, mondván, az állampolgár nem az alapján teszi majd le voksát egyik vagy másik oldal mellett, hogy tisztában van a baloldaliság eszmei mondanivalójával. Információink szerint az imázskampány az MSZP elnökségét, a frakciót, valamint a jelentős erőt képviselő megyei elnököket is megosztotta, akik különböző belső fórumokon kritikával illették Szigetvári Viktort, a kampányt irányító csapat vezetőjét. Nem mellékes körülmény azonban az sem, hogy Szigetvári évek óta Gyurcsány Ferenc egyik bizalmasa, tehát a korteshadjárat valószínűleg a miniszterelnök hozzájárulásával indult be.
Egyik szocialista forrásunk figyelmeztetett: gyakorlatilag elképzelhetetlen, hogy a mostani mozgósítás lendülete egészen a jövő évi választásokig kitartson, áprilisig vagy májusig szüneteket kell közbeiktatni, amelyek arra bizonyosan elegendők lesznek, hogy az emberek elfelejtsék a szeptemberi akciókat. – Októberben nem lesz semmi, akkor meg minek kampány? – értetlenkedett lapunknak egy MSZP-s képviselő.
A kritikusok azért elismerik a kommunikációs offenzíva pozitív hozamát is, hogy a szocialisták ezzel tematizálni tudják a belpolitikai közbeszédet az elkövetkező időszakban. A kampány célja az összes korcsoport megszólítása, különös tekintettel a fiatalabbakra, akik körében jelentős lemaradása van a népszerűség tekintetében a szocialista pártnak.
– El kell oszlatni azt az MSZP-ről kialakult „képet”, amely szerint kizárólag a nyugdíjasok és lakótelepen élők számára van üzenete a társaságnak – fogalmazta meg egyik informátorunk az imázskampány lényegét. Forrásaink ugyanakkor nevetségesen alacsonynak tartják a kampány költségeire vonatkozó hatvanmillió forintos félhivatalos adatot.
Úgy tudjuk, jövő héttől szocialista politikusok, képviselők és képviselőjelöltek megszállják majd a települések forgalmasabb köztereit, hogy a választókhoz közelebb kerülhessenek.
Az MSZP vezető köreihez közel álló informátorunk úgy tudja, hogy egyelőre még nem állapodott meg a párt Richard Dresner és Robert Wickers amerikai kampánytanácsadókkal, akik a hírek szerint a választási felkészülésben segítenék a szocialistákat. Állítólag a két név bedobásával az MSZP-re kívánnak egyesek nyomást gyakorolni, hogy kész helyzet elé állítsák a pártot a témában.
Darts-vb: kiesett az önjelölt világbajnok, ellenfele kigúnyolta a bírót














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!