Vajon előtérbe kerül-e a politikai kommunikáció az érdemi politizálás rovására? – erről vitatkozott négy parlamenti párt képviselője tegnap Egerben, az első magyar reklámhéten, a Magyar Reklám Szövetség szervezésében. Navracsics Tibor (Fidesz) szerint nem kell ettől tartani, mert az érdemi politizálás jelentős részben viták során alakul ki. Úgy vélte, csak a „gyorsemésztésű” politológiai elemzések választják élesen külön a tartalmi és formai kérdéseket. Horn Gábor (SZDSZ) ehhez azt fűzte hozzá, maguk a formák, kifejezésmódok is sokat elárulnak egy pártról, ugyanakkor az emberek elérése érdekében ma már minden pártnak le kell egyszerűsítenie az üzenetet. Navracsics szerint egyszerűsödés és tökéletesedés ment végbe a politikai kommunikációban (választási műsorok, klipek) 1990-hez képest. Szigetvári Viktor (MSZP) úgy vélte, a 15 év során kommunikáció tekintetében felzárkóztunk a nyugati színvonalhoz. Herényi Károly (MDF) viszont úgy gondolta, a politika „hozzáhülyült” a leegyszerűsített üzenetekhez.
Hogy kell-e külföldről szerződtetett kampánytanácsadó a nyugati testvérpártok természetes támogatásán túl, az a kis pártoknak eleve nem volt kérdés: nincs rá pénzük. Navracsics Tibor kijelentette, hiába a leghíresebb az amerikai politikai kommunikáció, itthon más a politikai szisztéma, és más a választópolgár beállítottsága. Szigetvári Viktor viszont azt bizonygatta, nem káros egy pártkampánynak, ha valaki külföldi szemmel is rátekint. Horn Gábor tudatta, pénz híján multikulturális alapon onnan lopnak el kampánytechnikát, ahonnan csak tudnak.

Megerőszakolta főnöke feleségét egy gyulai vízvezetékszerelő, amíg a főnök kórházban feküdt