Hamarosan eredményt hirdet a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. arról a tenderről, amelyet a négyes főút és a 31-es főút közötti szakasz megépítésére írt ki. Információink szerint a tenderre három pályázat érkezett. A Viadom Rt. 9, a Hódút 12, míg a Strabag Rt. 15 milliárd forintos ajánlatot tett e szakasz megépítésére. Fideszes forrásból úgy értesültünk, hogy az NA Rt. annak ellenére a Strabag Rt.-t kívánja nyertesnek kihirdetni, hogy a pályázók közül ez a vállalkozás adta a legdrágább ajánlatot. A 9 és a 15 milliárd forintos ajánlat közötti hatmilliárdos különbséget nem lehet azzal magyarázni, hogy ennyivel kevesebb szakmai tapasztalata lenne a legkedvezőbb árajánlatot nyújtó cégnek, a Viadom ugyanis éppúgy kiváló referenciákkal bír útépítésben, mint versenytársai. A Strabag pedig eddig is számos megrendelést kapott az utóbbi időben, hiszen megnyerte az M5-ös és a 4-es főút közti szakasz építését és az M7– M70-es szakasz kivitelezését is. Értesüléseink szerint a jövő héten írásos kérdést nyújt be a Fidesz a parlamenthez az ügyben, mert választ vár arra: miért kívánja elherdálni az NA Rt. a magyar adófizetők és az unió támogatási forrását úgy, hogy nem a legkedvezőbb árat ajánló céggel építteti meg az M0-s körgyűrű ezen szakaszát.
Megrohanták az emberek Orbán Viktort, igazi fesztiválhangulat Esztergomban
