Vizsgálatot kezdeményez a városházán a közbeszerzés megkerülése miatt a fővárosi Fidesz– MKDSZ-frakció a kutyapiszok elleni kampányra kiosztott pénzekkel kapcsolatban. Ismert, a 200 millió forintos kulturált ebtartás program keretében több mint 80 millió forinthoz jutott két PR-cég tudatformáló kampány lebonyolítására. A Geszti Péter érdekeltségébe tartozó Arc Kft. 15 millió forintnyi közpénzt, míg a külföldi tulajdonú McCann Erickson 68,9 milliót kapott a fővárosi önkormányzattól. Az ürülékfelszedő eszközökre és magára a munkákra mindössze alig több, mint az elkülönített pénz fele megy, amit Wintermantel Zsolt, a Fidesz frakcióvezető-helyettese kifogásol. Mint fogalmaz: mostanában sok PR-cég ólálkodik a főváros körül, milliókat szórnak el reklámra. A kutyapiszok elleni kampány PR-szerződésével is megkerülte a főváros vezetése a közbeszerzési eljárást, és a civil szervezetekre vonatkozó eljárással osztotta ki a profitorientált PR-cégeknek a pénzt – állítja a frakcióvezető-helyettes.
Újabb osztrák útzár lehetetleníti el a magyar ingázókat