Buzera címet kapta a keresztségben az a magával ragadó produkció, amelynek plakátjaival teleragasztotta az országot a TV2 televízió. Rossz, aki rosszra gondol – olvasható a feliraton, mellette egy stilizált fallosz látható, tőle nem sokkal távolabb egy petyhüdt vagina. Persze az egész csak úgy skiccesen látható, ám tévedés kizárt, egy férfi és egy női nemi szerv körvonalait vázolta fel a művész. Egy most induló sorozatra kíván utalni az emelkedett reklám, ennél többet nemigen lehet kihámozni az alkotásból. Talán a sorozat szerzőpárosát látni a rajzon, ebben az esetben a rendező lehet a fallosz, a hervadt muff pedig az operatőr (vagy fordítva).
A jelek szerint a magát A család televíziója szlogennel beharangozó TV2 (így ajánlották magukat induláskor) a lehető legjobb úton jár, sudár falloszokba kapaszkodik, a tűzhely melegét meg valószínűleg a plakáton látható vagina biztosítja. Hogy őket idézzem: rossz, aki rosszra gondol… Magyarország, 2005. Távolodóban Európától.
Az országvezetés, amely teret ad ezeknek a hirdetéseknek, nyilván pár mondatban meg tudná magyarázni a reklám értelmét, szellemi mélységét, jelentőségét és várható hasznát. Lehet, még szégyellnünk is kéne magunkat, hogyan lehetünk oly bunkók, hogy nem vesszük észre az ábrázolásba rejtett mondanivalót. Én speciel mindkét szimbolikus reklámelemet végtelenül gusztustalannak tartom, igaz, mindkettő szervesen illeszkedik ahhoz az intellektuális nihilhez, amit nap mint nap tálcán kínál nekünk a magyarországi média, benne a „család televíziójával”.

Se pénz, se ház – Megszólalt az Origónak az életéért küzdő győri lottónyertes