Egyhetes kampány a falusi turizmusért

Hunyor Erna
2005. 10. 07. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Október 7–16. között egyhetes kampányt szervez a falusi turizmus népszerűsítésére a huszonkét tagországot számláló EuroGites – jelentette be Kelecsényi Ágnes, a Magyar Turizmus (MT) Rt. marketingvezérigazgató-helyettese tegnapi sajtótájékoztatóján. Az EuroGites, a falusi turizmus európai szervezete ezzel a kampánnyal – amelybe Magyarország 12 megyéje is bekapcsolódott – a falusi turizmus értékeire szeretné felhívni Európa figyelmét. Az akcióhét eseményei párhuzamosan zajlanak az egyes európai országokban, a nemzeti sajátosságok hangsúlyozásával. Benkovics László, a Falusi és Agroturizmus Országos Szövetségének alelnöke a Kezdje itthon Európa felfedezését! elnevezésű kampány célját úgy foglalta össze, hogy az a magyar falvak idegenforgalmi kínálatára hívja fel a figyelmet, és tudatosítja a szolgáltatói és az állami szektor szereplőiben a falusi turizmus jelentőségét. A vidéki magánházakban és falusi portákon egész Európában több mint 400 ezer szálláshelyet kínálnak négymillió férőhellyel. Kapcsolódó szolgáltatásaival együtt a falusi turizmus hatása a vidék gazdaságára 150 millió eurós nagyságrendet képvisel.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.