Gesztivel indul az értéktőzsde kampánya

MTI
2005. 10. 12. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A részvénybefektetés népszerűsítésére médiakampányt indít a Budapesti Értéktőzsde (BÉT), a kampányra százmillió forint költségvetést biztosít a tőzsde a következő hónapokban – jelentette be Szalay-Berzeviczy Attila, a BÉT elnöke. Az imázskampány lebonyolítására a BÉT ez év júliusában meghívásos, kétfordulós tendert írt ki, amit a Geszti Péter nevével fémjelzett Akció-Nxs Reklámügynökség nyert el az öt meghívott közül. A televíziós csatornákon, a nyomtatott és az internetes sajtóban megjelenő hirdetések egyrészt a középvállalatok döntéshozóit kívánják meggyőzni cégük tőzsdei megjelenésének hasznosságáról, a másik célcsoport pedig a magánemberek, akik felé a részvénybefektetést, a hosszú távú megtakarítást szeretnék népszerűsíteni. A vállalatoknak szóló kampány novemberben, a lakosságnak szóló pedig jövő év januárjában indul el.
Szalay-Berzeviczy Attila elmondta, hogy a kampányt lakossági közvélemény-kutatás előzte meg. A felmérés tapasztalatai azt mutatják, hogy a magyar lakosság háromnegyede egyáltalán nem rendelkezik pénzügyi megtakarítással, és a megtakarítók háromötöde folyószámlán, illetve bankbetétben tartja a pénzét. A megkérdezettek kétharmada elutasítja a részvénybefektetést, és bizalmatlan a tőzsdével szemben. A kampánnyal a tőzsde, valamint a tőzsdei befektetési lehetőségek ismertségét szeretnék növelni.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.