A részvénybefektetés népszerűsítésére médiakampányt indít a Budapesti Értéktőzsde (BÉT), a kampányra százmillió forint költségvetést biztosít a tőzsde a következő hónapokban – jelentette be Szalay-Berzeviczy Attila, a BÉT elnöke. Az imázskampány lebonyolítására a BÉT ez év júliusában meghívásos, kétfordulós tendert írt ki, amit a Geszti Péter nevével fémjelzett Akció-Nxs Reklámügynökség nyert el az öt meghívott közül. A televíziós csatornákon, a nyomtatott és az internetes sajtóban megjelenő hirdetések egyrészt a középvállalatok döntéshozóit kívánják meggyőzni cégük tőzsdei megjelenésének hasznosságáról, a másik célcsoport pedig a magánemberek, akik felé a részvénybefektetést, a hosszú távú megtakarítást szeretnék népszerűsíteni. A vállalatoknak szóló kampány novemberben, a lakosságnak szóló pedig jövő év januárjában indul el.
Szalay-Berzeviczy Attila elmondta, hogy a kampányt lakossági közvélemény-kutatás előzte meg. A felmérés tapasztalatai azt mutatják, hogy a magyar lakosság háromnegyede egyáltalán nem rendelkezik pénzügyi megtakarítással, és a megtakarítók háromötöde folyószámlán, illetve bankbetétben tartja a pénzét. A megkérdezettek kétharmada elutasítja a részvénybefektetést, és bizalmatlan a tőzsdével szemben. A kampánnyal a tőzsde, valamint a tőzsdei befektetési lehetőségek ismertségét szeretnék növelni.

A rendőrség ismét betiltotta a Pride-felvonulást