Elektronikus vállalati ügyintézés
A magyarországi vállalatok január 1-jétől elektronikusan számlázhatnak, ami nagyságrendekkel csökkenti az adminisztrációs költségeket. A rendszert az APEH, az Efficient Consumer Response (ECR) és a Magyar Gépjárműipari Szövetség dolgozta ki. A nagy beszállító és kereskedelmi láncokat tömörítő ECR tagjai 2007 végére az évi mintegy ötmillió darab számla felét elektronikus úton küldik majd. (MTI)
Folyamatos pénzügyi felügyelet
Az új felügyeleti törvény elfogadásával a pénzügyi szervezetek kétéves átfogó helyszíni vizsgálatait folyamatos, kockázatalapú felügyelet váltja fel, ez nagyobb önállóságot és felelősséget ró a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) munkatársaira – tette közzé együttes állásfoglalását tegnap a PSZÁF és a Pénzügyminisztérium. (MTI)

Egyre gyanúsabbak a körülmények az óvodából eltűnt gyermek ügyében – vajon ki lehet a felelős?