Ma ünnepélyes keretek között jelenti be a Malév Rt., hogy meghívót kapott a társaság a Oneworld nemzetközi légiszövetségbe – értesült lapunk. A teljes jogú tagságot várhatóan 2007–2008-ban kapja meg a magyar légicég, amelynek révén a Malév egy globális szakmai szövetség tagjává válik. Jelenleg a Oneworld nemzetközi légiszövetség tagja az Aer Lingus, az American Airlines, a British Airways, a Cathay Pacific, a Finnair, az Iberia, a LAN, valamint a Qantas. Tavaly összesen 240 millió utast szállítottak, s flottájuk 2000 repülőgépből áll.
A közelmúltban Rogán Antal fideszes országgyűlési képviselő közölte: a Fidesz választ vár arra, igaz-e, hogy a BA Rt. privatizációja során monopolhelyzetbe kerülhet az új tulajdonos, és megtilthatja-e, hogy 150 kilométeres körzetben másik reptér létesüljön. Erre a kérdésre az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő (ÁPV) Rt. kommunikációs igazgatója, Oravecz Péter írásban az alábbiakat válaszolta: „ilyen kitétel nem szerepel a kiírásban, az ÁPV Rt. nem is vállalhat ilyet, mivel nem írhat elő ilyen »tiltást« például a pályázaton nem indulók számára. Az viszont az ÁPV Rt.-nek és a magyar államnak is érdeke, hogy a befektető a ferihegyi fejlesztésekre fokuszálja figyelmét és forrásait (például ne vihesse a forgalom egy részét más repülőterére,) ezt a szempontot ezért tartalmazzák a tervezett szerződési dokumentumok is”.
Az AirUnion a tőzsdén? Ide tartozó információ, hogy Szalay-Berzeviczy Attila, a Budapesti Értéktőzsde Rt. elnöke lapunk kérdésére elmondta, hogy a tőzsde és a Borisz Abramovics között történt megbeszélések során az AirUnion tőkepiaci bevezetésével kapcsolatos teendőket tekintették át.

Gyárfás Tamás: Ez nem egy játékfilm, nem egy regény, ez az életem. Ennyi volt