Burkolt reklám a MikulásGyárban?

Bodacz Balázs
2005. 12. 06. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Megkezdi működését a héten a Fővárosi Közgyűlés támogatásával a karitatív céllal létrejött MikulásGyár, amelynek munkáját folyamatosan közvetíti a Magyar Televízió is. A tegnapi sajtótájékoztatón Demszky Gábor főpolgármester elmondta: a rendszerváltás előtt illegálisan dolgozott a szegények érdekében, azóta „még több elesett él a fővárosban” (Demszky 1990 óta irányítja Budapestet – a szerk.), ezért áll ki a kezdeményezés mellett. Rudi Zoltán tévéelnök örömének adott hangot, hogy „egy ilyen nagyszerű eseménynek a köztelevízió teremthet széles körű publicitást”. A MikulásGyár főtámogatója a Coca-Cola cég, amelynek kommunikációs igazgatója szerint a rendezvény „nem a reklámról szól”. Azt firtató kérdésünkre, hogy akkor miért a cég reklámmappáiban osztották ki a sajtóanyagot, valamint a sajtótájékoztatót rögzítő kamerák látószögében miért vannak kólásüvegek, Karvalics Attila annyit válaszolt: „Majd gyere ki a térre, nézd meg, mennyi reklám lesz ott, utána elbeszélgetünk.” A MikulásGyár által összegyűjtött adományokat a Vöröskereszt juttatja el a rászorulókhoz. Az installáció kiötlője az a SuperGroup nevű csoport, amely a 2004. május 1-jei pontonhídról híresült el.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.