Fizetett hirdetések formájában közösen népszerűsíti a sztrádaépítéseket az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Rt. a Nemzeti Autópálya (NA) Rt.-vel. A társaságok decemberben és januárban egy hétig két országos és három helyi napilapban, valamint az MTV m1-es csatornáján, a TV2-n és az ATV-n kampányolnak. Ezeknek a hirdetéseknek az elsődleges mondanivalója, hogy lendületesen halad az autópálya-építés, megemlítik továbbá, hogy mely nagyvárosokat mikor érik el a sztrádák.
Ezzel szinte egy időben indította el közpénzen sajtókampányát a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM), ahol szintén kiemelt helyen szerepel az autópálya-építés. Winkler Virág András, az ÁAK Rt. szóvivője lapunk megkeresésére közölte: a két társaság szakmai alapon népszerűsíti a fejlesztéseket, mivel véleményük szerint ilyen formában az autópálya-építésnek nem volt még kampánya Magyarországon. Hozzátette: tájékoztatják a közvéleményt a jelentős beruházásokról, továbbá arról, hogy az autósok mikor vehetik igénybe a gyorsforgalmi utakat. A szóvivő szerint a két társaság népszerűsítő programjának nincs köze a GKM kampányához, és e témában nem egyeztettek a minisztériummal.

Megöltek egy nőt Budapesten