Kampány indult a sztrádaépítésekről

Munkatársunktól
2005. 12. 07. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Fizetett hirdetések formájában közösen népszerűsíti a sztrádaépítéseket az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Rt. a Nemzeti Autópálya (NA) Rt.-vel. A társaságok decemberben és januárban egy hétig két országos és három helyi napilapban, valamint az MTV m1-es csatornáján, a TV2-n és az ATV-n kampányolnak. Ezeknek a hirdetéseknek az elsődleges mondanivalója, hogy lendületesen halad az autópálya-építés, megemlítik továbbá, hogy mely nagyvárosokat mikor érik el a sztrádák.
Ezzel szinte egy időben indította el közpénzen sajtókampányát a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM), ahol szintén kiemelt helyen szerepel az autópálya-építés. Winkler Virág András, az ÁAK Rt. szóvivője lapunk megkeresésére közölte: a két társaság szakmai alapon népszerűsíti a fejlesztéseket, mivel véleményük szerint ilyen formában az autópálya-építésnek nem volt még kampánya Magyarországon. Hozzátette: tájékoztatják a közvéleményt a jelentős beruházásokról, továbbá arról, hogy az autósok mikor vehetik igénybe a gyorsforgalmi utakat. A szóvivő szerint a két társaság népszerűsítő programjának nincs köze a GKM kampányához, és e témában nem egyeztettek a minisztériummal.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.