Elérték az európai olcsó jegyes légitársaságok a piaci terjeszkedés lehetséges határát, s már csak akkor növekedhetnek tovább, ha valamelyikük elbukik – áll az egyik vezető londoni gazdasági folyóirat-elemzésében, amely szerint az árháború az utazási luxus minimumra csökkentésére kényszeríti a cégeket.
A CNBC European Business – a CNBC Europe gazdasági-pénzügyi tévécsatorna érdekeltségébe tartozó londoni gazdaságpolitikai folyóirat – januári kiadásának elemzése szerint Európában ma már „túl sok légitársaság túl sok repülőgépe kínál túl sok útvonalon túl sok férőhelyet” ahhoz, hogy mindegyikük sikeres lehessen.
A magazin szerint a helyzetet érzékelteti például a londoni Luton repülőtérre települt, Now nevű fapados légitársaság, amely még azelőtt csődbe ment, hogy egyetlen útvonalon egyetlen repülést végrehajtott volna.
A német V-Bird júliusban még büszkén jelentette be új járatának indítását Svédország és Németország között, októberre pedig már tönkre is ment.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség