Hazánkban egyelőre nem jellemző az e-banking térhódítása, a lakosság jelentős hányada továbbra is inkább a személyes banki ügyintézésben bízik. A GfK Hungária Piackutató Intézet felméréséből kiderül, hogy azon banki ügyfelek, akik az on-line szolgáltatást választják, gyakran végeztetnek banki műveleteket. A 2005. november–decemberi adatok szerint megtakarításokkal a háztartások 27 százaléka rendelkezik. Ez az arány mintegy ötszázalékos csökkenést jelez a szeptember–októberben mért 32 százalékhoz képest. A megtakarításokkal rendelkezők többsége (64 százalék) továbbra is a forintbetétben bízik, a lakosság csaknem egynegyede pedig hagyományos módon, készpénzben őrzi öszszegyűjtött pénzét.
Az ügyintézés módját tekintve sem történt jelentős változás. A lakosság 82 százaléka továbbra is személyesen tér be bankfiókjába, a válaszadók 34 százaléka pedig a saját számlavezető bankja által üzemeltetett automata segítségével végez banki tranzakciókat. Tízből egy ügyfél részesíti előnyben a telefonos banki ügyintézést. Banki ügyeinek rendezésekor az ügyfeleknek csupán öt-öt százaléka veszi igénybe valamely idegen bank automatáját, illetve az internetet. A mobilbank előnyeit pedig a banki ügyfélkapcsolattal rendelkezők mindössze három százaléka élvezi. Az ügyfelek számlavezető bankjukat átlagosan három-négy hetente keresik fel személyesen, kéthetente pedig telefonon – állapítja meg a felmérés.

Elgázolt egy embert a HÉV Sashalmon