Verhetetlennek tűnik a két legnagyobb internetes hírportál, és bár éles a piaci verseny, őrzik pozícióikat. Ennek több összetevője van, ezek közül a legfontosabbak, hogy az eleve internetes hírterjesztésre beállt vállalkozások több kapcsolódó szolgáltatást is elérhetővé tesznek. Így például az Origóhoz tartozik a leginkább használt e-mail szolgáltatás, a freemail.hu, amely több mint kétmillió felhasználót tudhat maga mögött. Így nem csoda, hogy az oldalt – viszonylag szegényes híranyaga ellenére – több mint húszmilliószor tekintik meg havonta. Az index.hu viszont a fórumairól híres, így havi mintegy nyolcmillió látogatást könyvelhet el. Ehhez járul, hogy az internetes hírportálok bőven szentelnek teret bulvártémáknak is. A nézettségi adatokat közlő Medián Webaudit nem rendelkezik információkkal arról, hogy az ugyancsak egyre igényesebb stop.hu és a hirszerzo.hu mekkora látogatottságot könyvelhet el.
Az országos napilapok is kénytelenek beszállni a versenybe; azok nyomtatott verzióit kiegészíti az internetes tartalom, de itt is megfigyelhetők különbségek. A Népszabadság, a Népszava és a Magyar Hírlap internetes oldalain jórészt a nyomtatott lapok tartalma látható, ezek mellé járulnak a gyorsfrissítéssel felkerülő információk. A Magyar Nemzet internetes kiadása ezektől jelentősen eltér: a nap eseményeit percről percre követő on-line kiadást egy kisebb létszámú, különálló szerkesztőség készíti, igazodva a sikeres nyugat-európai, amerikai példákhoz. A nyomtatott lap néhány exkluzív írása a megjelenés napján, a teljes tartalma viszont egyhetes késéssel olvasható a Magyar Nemzet Online-on. A számok tükrében nem igazolható egyértelműen az a teória, hogy az internetes megjelenés visszavetné egy lap nyomtatott kiadásának forgalmát. A legkeresettebb országos napilap, a Népszabadság példányszáma 2005. harmadik negyedévében átlagosan 140-150 ezer volt naponta, a legutóbbi hónapban az internetes kiadást viszont – napi átlagban – körülbelül 130 ezerszer töltötték le. A hetvenezernél több példányban eladott Magyar Nemzet internetes lapjára, az mno.hu-ra az elmúlt hónapban viszont naponta 216 ezerszer klikkeltek. A nepszava.hu oldalra 25 ezerszer kattintottak – ez a szám viszont lényegében megegyezik a kinyomtatott példányok számával. A Magyar Hírlap nem auditáltatja látogatottságát.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség