Csak 2008–2011-re teszi a német vasút, a Deutsche Bahn tőzsdei bevezetését a német közlekedési miniszter. A kormány véleménye szerint ez az időszak lesz reális a tőzsdére vitelre.
Wolfgang Tiefensee miniszter elmondta: a most készült összefoglaló tanulmány mind az öt lehetséges tőzsdei bevezetési változatot jóváhagyja. A jelenlegi formában a Deutsche Bahn legkorábban 2008-ban kerülhet a tőzsdére. A végleges döntés a változatokról és az időpontról kora nyárig születik meg. A Deutsche Bahn – vezetője, Hartmut Mehdorn szavai szerint – már tőzsdeérett. A cég forgalma a tavalyi első kilenc hónapban az egy évvel korábbihoz képest 4,2 százalékkal, 752 millió euróval, 18,5 milliárd euróra nőtt. A jó eredmények nyomán a cég 400 millió eurós üzemi eredmény elérését valószínűsíti a tavalyi év egészére. 2004-ben a német vasútnak – történetében először – saját erejéből, állami támogatás nélkül sikerült nyereségessé tennie tevékenységét: üzemi eredménye 253 millió euró lett a 2003-as, 172 millió eurós veszteség után.
A konszern teljes forgalma tavalyelőtt 4,1 százalékkal, közel 24 milliárd euróra nőtt. A Deutsche Bahn felügyelőbizottsága novemberben jóváhagyta a BAX Global amerikai logisztikai cég felvásárlását körülbelül egymilliárd euróért. A Bax Global felvásárlásával a Deutsche Bahn a Schenker nevű saját szállítmányozási cégét akarja erősíteni, és versenyt támasztani a német postának.

A Karácsony-féle Pride-ról kérdeztük a Tisza Pártot, mi is meglepődtünk a válaszon