Magyarországon a mobilpiaci telítettség 2005 végére elérte a 87 százalékot. A Pannon az utolsó három hónapban a harmadik negyedévhez képest 73 ezer fővel növelte ügyfelei számát. 2005-ben főként számlás ügyfelei számának növelésére, valamint a meglévő, hűségkártyás és számlás ügyfelek megtartására koncentrált. Az előfizetési szerződések száma 246 ezerrel növekedett 2004 utolsó negyedéve óta. Ezzel a számlás ügyfelek aránya hét százalékponttal, 35 százalékra emelkedett. A Pannon az erős piaci verseny ellenére is sikeresen őrizte a 2005 harmadik negyedévében elért 34 százalékos piaci részesedését.
A Pannon 2005-ben fontos új technológiákat és megoldásokat vezetett be, amelyek hozzásegítették piaci pozíciója megőrzéséhez. Az UMTS budapesti bevezetése, s az EDGE-hálózat bővítése voltak a legfontosabb fejlesztések.

Még ma összeül a Védelmi Tanács Ukrajna miatt