Továbbra is elégedetlenek a gázfogyasztók

Munkatársunktól
2006. 02. 18. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kritikusabban ítélték meg azokat a szolgáltatásokat a földgázfogyasztók tavaly, amelyekkel már 2004-ben is elégedetlenek voltak – állapította meg a Magyar Energia Hivatal legfrissebb vizsgálata. A tegnap nyilvánosságra került dokumentum kiemeli, hogy a közüzemi szolgáltatói tevékenységek közül a fogyasztók elsősorban a panaszokra való reagálás, az ügyek intézése és egyáltalán az ügyfélkapcsolati tevékenységgel kapcsolatban fogalmaztak meg problémákat.
A fogyasztók legnagyobb mértékben a hibaelhárítással, valamint a bejelentő központ elérhetőségével elégedetlenek, de összességében átlag alatti a tájékoztatási tevékenységgel való elégedettség is. Az öszszevont mutatók szerint tavalyi teljesítménye alapján a Főgáz és az Égáz végzett a képzeletbeli elégedettségi rangsor élén, míg az utolsó helyre 2004-hez hasonlóan az E.ON-csoporthoz tartozó Kögáz került.

Újabb jelentkezők. Az Első Magyar Földgáz- és Energiakereskedelmi Szolgáltató Kft. is szívesen beszállna a stratégiai földgáztároló építésébe. A cég ügyvezetője a Népszabadságnak nyilatkozva elmondta, hogy nem feltétlenül a stratégiai tárolás várható hasznát tartják kecsegtetőnek, hanem az egyéb előnyöket, például hogy a tároló egy elkülönített részét kereskedelmi célra lehetne használni. A tervek szerint 2010-re elkészülő tároló építése iránt a kft. mellett már a Gazprom, a Mol, az E.ON Ruhrgas és a Gaz de France is kifejezte érdeklődését.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.