Frissített változatban megismétli tavalyi lendületkampányát a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM). A kampánysorozat március közepétől várhatóan május közepéig tart – tájékoztatatott Merényi Miklós, a tárca kommunikációs igazgatója, aki közölte: kampányukat a tévében, a rádióban és a nyomtatott sajtóban indítják el, s a reklám hatékonyságát hírlevelekkel is fokozni kívánják. Merényi elmondta: fel kívánják hívni a figyelmet a hazai és uniós forrásokra. A GKM kommunikációs tenderének egyik győztese a Lowe GGK lett.
A gazdasági minisztérium tavaly annyi közpénzért rendelt meg kommunikációs kampányokat, hogy végül túllépte az erre vonatkozó nettó 312 millió forintos keretét, így a tárcavezető aláírásával megjelent három hirdetéssorozatot már a Miniszterelnöki Hivatal volt kénytelen kifizetni – több mint 90 millió forint értékben.
A kampány keretösszege 684 millió forint, amelyből kreatív és PR-feladatokra 230 milliót, médiavásárlásra pedig 454 millió forintot kíván fordítani a tárca.

Ez az oka annak, amiért Gyurcsányt ilyen hirtelen eltakarították