Újraindul a lendület kampánya

Szabó Eszter
2006. 02. 25. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Frissített változatban megismétli tavalyi lendületkampányát a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM). A kampánysorozat március közepétől várhatóan május közepéig tart – tájékoztatatott Merényi Miklós, a tárca kommunikációs igazgatója, aki közölte: kampányukat a tévében, a rádióban és a nyomtatott sajtóban indítják el, s a reklám hatékonyságát hírlevelekkel is fokozni kívánják. Merényi elmondta: fel kívánják hívni a figyelmet a hazai és uniós forrásokra. A GKM kommunikációs tenderének egyik győztese a Lowe GGK lett.
A gazdasági minisztérium tavaly annyi közpénzért rendelt meg kommunikációs kampányokat, hogy végül túllépte az erre vonatkozó nettó 312 millió forintos keretét, így a tárcavezető aláírásával megjelent három hirdetéssorozatot már a Miniszterelnöki Hivatal volt kénytelen kifizetni – több mint 90 millió forint értékben.
A kampány keretösszege 684 millió forint, amelyből kreatív és PR-feladatokra 230 milliót, médiavásárlásra pedig 454 millió forintot kíván fordítani a tárca.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.