Orbán Viktor „paternalista üzenetei” jó eséllyel elérik és megfogják a bizonytalan szavazókat, míg Gyurcsány Ferenc versenyképes országról szóló „víziója” inkább „hazabeszélés” – derül ki a Tárkinak a magyar lakosság gazdasági attitűdjét vizsgáló februári kutatásából. A kutatók által megkérdezettek 60 százaléka úgy vélte: az államnak aktívan kell támogatnia a hazai cégeket, hogy azok versenyképesek legyenek külföldi vetélytársaikhoz viszonyítva, míg a válaszadóknak csupán 7 százaléka vallja magát az állami beavatkozás nélküli piacgazdaság hívének.
Előbbi szemléletre jó példa Orbán Viktor martonvásári beszéde, amelyben kijelentette: „Olyan politikára van szükség, amely kimondja, hogy a magyar termőföld nem eladó, megvédi a hazai piacot, a magyar vállalkozók érdekeit”. A Gyurcsány Ferenc által Egerben fölvázoltak inkább a kevésbé népszerű beavatkozás nélküli piacgazdaságról szóltak. Ő azt mondta: „az MSZP politikája nem az, hogy Magyarországot meg kell óvni a versenytől, hanem az, hogy Magyarország induljon el és nyerjen”.
Meddig hagyják a franciák, hogy a háborús pszichózis gyermekeik életét fenyegesse? + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!