Lendületben a Subaru

Bár a magyar új autópiac megtorpant, nem mindegyik autómárka volt kénytelen csökkenő eladásokról beszámolni. A Subaru megkezdte fölzárkózását a középmezőnyhöz.

Jávor József
2006. 03. 30. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Nem is oly régen volt olyan esztendő, amikor hazánkban összesen 31 darab Subaru fogyott. Az importőr azonban új lett, s a váltás egybeesett a Subaru palettájának átfogó megújításával is. Ennek fényében nem csoda, hogy az összkerékhajtású autóiról ismert japán cég rohamléptekkel hozza be lemaradását a többi presztízsmárkával szemben.
A 2005-ben regisztrált növekedési rekorddal nemcsak Magyarországon léptek nagyot előre, hanem a Subarut forgalmazók közül egész Európában a Subaru Hungary érte el a leglátványosabb térnyerést. Ezt egyrészt különdíjjal honorálta a Subaru márkát kezében tartó Fuji Heavy Industries, másrészt új és még ambiciózusabb célokat tűzött ki. A tavalyi 231 autó után az idén már 400 értékesítése a cél, 2009-ben szeretnél elérni az ezres határt. Ehhez persze megfelelő eszközök kellenek: idén a Tribeca sportos szabadidő-autó, jövő őszszel az új dízelmotorok, még később pedig az új Subaru kisautó is szerepel a Subaru palettáján.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.