Folytatódik a Fidesz Valódi elszámolás kampánya; a következőkben azt mutatják be plakátjaikon és reklámfilmjeikben, hogy az utóbbi két hónapban tovább nőtt a munkanélküliség, és emelkedtek az árak. Rogán Antal, a Fidesz kampányfőnöke a „Na, ezt jól megcsinálták” szlogen alatt futó kampány kapcsán elmondta, hogy a munkanélküliek száma csak az utóbbi két hónap alatt 36 ezerrel nőtt, így most összesen 436 ezren vannak állás nélkül, a gáz ára januártól újabb 7 százalékkal emelkedett, így a négyéves növekedés 74 százalék, míg a szívgyógyszerek esetében már 133 százalékos a drágulás. – A munkanélküliség és az áremelkedés problémájára csak a kormányváltás hozhat megoldást – hangoztatta az ellenzéki politikus.
Simon Gábor (MSZP) úgy értelmezi mindezt, hogy ismét „lelepleződött, lebukott” a Fidesz, ezért cserélik le a negatív, depresszív hangulatot sugárzó plakátjaikat. A képviselő összehasonlította a Fidesz „Rosszabbul élünk, mint négy éve” plakátjait a napokban közzétett gazdasági adatokkal. Szavai szerint az Orbán-kormány korábbi pénzügyminisztere, Járai Zsigmond által vezetett Magyar Nemzeti Bank jelentése tartalmazza, hogy jelenleg többet vásárol és takarít meg a lakosság, mint négy éve. Simon utalt a KSH adataira is, amelyek értelmében 70 ezerrel nőtt a foglalkoztatottak száma ebben a ciklusban, illetve 125 százalékkal magasabbak a reálkeresetek. Végül azt tanácsolta a Fidesznek: plakátcsere helyett több energiát fordítson programja kialakítására.

Még ma összeül a Védelmi Tanács Ukrajna miatt