Felbontotta a konzorciumi szerződést az elővárosi motorvonatokat szállító Stadler Bussang AG a Ganz Transelektro Közlekedési (GTK) Rt.-vel. A MÁV Zrt. számára 30 motorvonatot szállító svájci cégnek a GTK volt a legfőbb hazai partnere, a magyar cég eredetileg a járművek hajtásához szükséges berendezések gyártására vállalkozott. A szerződés felbontása ellenére lapunk úgy tudja, hogy azok a hazai alvállalkozók, akikkel a GTK kötött szerződést, továbbra is részt vesznek a projektben, így a magyar beszállítási arány lényegesen nem változik. Felmentették a Ganz Transelektro Villamossági Rt. elnök-vezérigazgatóját, Hónig Pétert. A vállalat közgyűlése a Vegyépszer Rt. elnök-vezérigazgatóját választotta az igazgatóság élére. Tímár Gyula közölte: a vezérigazgatói teendők ellátásával átmenetileg Sarlós Tibort, a cég eddigi vezérigazgató-helyettesét bízták meg. A váltás okairól Tímár az MTI-nek annyit mondott: a reorganizációs folyamatot kívánják felgyorsítani.

Elindult Szijjártó Péter YouTube-csatornája